تلگرام تله رو ( TeleRU ) جدیدترین نسخه بدون فیلتر تلگرام

انتشار: 14 خرداد 1397
بازدید: 87 بار
TeleRU

تلگرام تله رو (TeleRU) جدیدترین نسخه بدون فیلتر تلگرام

در مطالب قبل درباره تلگرام های توسعه داده شده نظیر بیانگ  و … صحبت شد که در این مطلب نیز یکی دیگر از توسعه دهنده ها اقدام به انتشار تلگرامی جدید که فیلتر نیست کرده است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

TeleRU

پیش از هر چیزی توصیه می کنیم هیچ یک از نسخه های غیر رسمی تلگرام یا به عبارت صحیح تر کلاینت های آن را که فیلتر تلگرام را دور می زنند، نصب نکنید. موضوع امنیتی هیچ کدام از این کلاینت ها تضمین شده نیست حال چه می خواهد TeleDR باشد که ادعا می کند خارجی است و چه نمونه های ایرانی مثل تلگرام طلایی، هاتگرام، تلگرام ایکس تقلبی یا اوپنگرام که تلگرام بدون فیلتر را روی اندروید ارایه می کنند. هشدار وزارت ارتباطات نیز در این زمینه این است که نسخه فیلترشکن تگلرام و نسخه های غیر رسمی را نصب نکنید. به صورت کلی توجه داشته باشید که به عنوان نسخه تلگرام بدون فیلتر هر فایل apk را دانلود نکنید!

در حاضر آپدیت جدید تلگرام برای اندروید و iOS و تلگرام آلفا برای دسکتاپ به شما اجازه استفاده پروکسی داخلی MTProto را می دهند ولی باید از امنیت پروکسی که انتخاب می کنید هم اطمینان حاصل کنید.

حالا اما کلاینت دیگری از تلگرام با نام تله رو (TeleRU) به بازار آمده که فعلا نسخه اندروید آن روی گوگل پلی قرار دارد و نسخه iOS در دست توسعه است. نرم افزار را که دانلود می کنید، طبق روال همیشگی کلاینت های غیر ایرانی تلگرام، کد تاییدیه ابتدا به صورت درون برنامه ای ارسال می شود و سپس اگر شما درخواست بدهید، پیامک خواهد شد.

وارد برنامه می شوید، یک قالب تمام سفید با قابلیت تب بندی که اینجا تب ها روی لبه پایین نرم افزار قرار گرفته اند دیده می شود. متاسفانه این کلاینت همانند پلاس مسنجر تنیمات زیادی برای شخصی سازی ندارد اما یکی از ویژگی های خوب از جمله تب چت های مورد علاقه را ارایه می کند که می تواند مفید باشد!

ه صورت کلی می توان گفت که تله رو (TeleRU) یک کلاینت ساده و روسی از تلگرام است که فعلا تلگرام بدون فیلتر را روی اندرویدی میسر می کند اما درباره امنیت آن هیچ اطمینانی وجود ندارد.

در بررسی که از سِشِن های تله رو (TeleRU) انجام دادیم این نرم افزار کلاینتی به نام TeleTor نسخه 4.2.1.2 است و با IP لهستان به تلگرام متصل می شود. تله رو (TeleRU) اما قابلیت جالب دیگری به عنوان Export یا خروجی گرفتن از چت ها، کانال ها و گروه های تلگرام را ارایه می کند .

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه