شگفتی امسال آنر در راه است !

انتشار: 14 تیر 1397
بازدید: 73 بار
Honor

شگفتی امسال آنر در راه است !

احتمالاً به یاد دارید سال قبل «آنر» (Honor) از عرضه فبلت Honor Note 9 صرف نظر کرد ،حالا به تازگی از شگفتی جدید خود خبر داده است .با ما همراه باشید.Honor

برخلاف شایعات پیشین، این بار رئیس Honor ، آقای ژائو مینگ، عرضه Honor Note 10؛ آن هم ظرف سال میلادی جاری را تأیید کرده است.

ژائو در پستی در صفحه شخصی خود در Sina Weibo، اعلام کرد این کمپانی برای دو سال بر روی این گوشی کار کرده است که احتمالاً عرضه نشدن Note 9 را توجیه می‌کند، بنابراین حالا علاقه‌مندان به این برند چینی می‌توانند در انتظار رونمایی رسمی بنشینند. متأسفانه پست‌های رئیس Honor به زبان چینی است که قدری پی بردن به مضمون آنها دشوار است، با این حال می‌توان انتظار داشت در کنار Note 10 شاهد رونمایی از محصولات دیگری نیز باشیم.

همچنین می توانید مطالعه کنید: اینترنت ماهواره ای چیست ؟

متأسفانه در حال حاضر هیچ گونه اطلاعات رسمی در دست نیست، با این حال با پشت بستن به شایعات متعدد می‌توان گفت به احتمال زیاد این فبلت از نمایشگر عظیم 6.9 اینچی Super AMOLED ساخت سامسونگ بهره می‌برد. برخلاف Honor 8 و Honor Note 8  که در مقایسه با دیگر محصولات خود هواوی حرف متفاوتی برای گفتن نداشتند، احتمالاً با Honor Note 10 شاهد معرفی SoC پرقدرت HiSilicon Kirin 980 خواهیم بود. حالا نگاه‌های علاقه‌مندان به ماه‌های پایانی 2018 دوخته شده است.

منبع:شهر سخت افزار

2.7/5 - (11 امتیاز)

مطالب مشابه