آزادگرام (Azadgram) را نصب نکنید

انتشار: 20 خرداد 1397
بازدید: 56 بار
آزادگرام

آزادگرام (Azadgram) را نصب نکنید

آزادگرام از سورس کد باز تلگرام استفاده کرده است و هم اکنون روی گوگل پلی وجود دارد و شما می توانید آن را مستقیما از فروشگاه نرم افزاری گوگل دانلود کنید.

آزادگرام

آزادگرام روی گوگل پلی وجود دارد و شما می توانید آن را مستقیما از فروشگاه نرم افزاری گوگل دانلود کنید. پس از دانلود کاملا شاهد همان نرم افزار هات گرام یا تلگرام طلایی (طلگرام پیشرفته)، تلگرام ایکس قلابی و اوپنگرام هستید که آیکُن و نامش به آزادگرام تغییر کرده است. برای اطمینان از حدس خود مراحل ورود به تلگرام را روی این نرم افزار انجام دادیم. طبق روال نسخه های بدون فیلتر تلگرام ایرانی، بدون هیچ پرسشی کد تاییدیه برای شما پیامک می شود (به همین دلیل توصیه می کنم همیشه تایید دو مرحله ای حساب کاربری خود را فعال کنید).

وارد آزادگرام می شویم، راهنماها همان هستند، تنظیمات همان است و البته، نسخه کلاینت اصلی هم همان Telegchannel است که پیش از این در ترنجی به آن پرداخته بودیم. تمام نسخه های تلگرام طلایی، هات گرام، تلگرام ایکس قلابی و اوپنگرام بر مبنای همین کلاینت توسعه داده شده اند و در حقیقت همه این نرم افزارها یک نرم افزار هستند در پوشش های مختلف! شما می توانید این موضوع را از بخش اکتیو سشن (Active Seassion) در تنظیمات حریم خصوصی (Privacy) تلگرام خود ببینید.

 

همانطور که مشاهده می کنید، IP ایران برای این اتصال نشان داده می شود و با بررسی مشخصات آن دوباره به نام آشنای شرکت راهکار سرزمین هوشمند (SLS) می رسیم!

 

توصیه اکید ما این است که از نسخه های بدون فیلتر تلگرام استفاده نکنید. اگر از فیلترشکن برای تلگرام استفاده می کنید، هنگام موارد مهم مثل پرداخت آنلاین آن را قطع کنید و به صورت کلی مراقب امنیت خود باشید. 

منبع:ترنجی

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه