جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام

انتشار: 17 شهریور 1395
بازدید: 45 بار
جلوگیری از ارسال اشتباه پیام در تلگرام

نرم افزار تلگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های پیام رسان است که در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. نگرانی بسیاری از کاربران، حذف پیام هایی است که بدون قصد کاربر ارسال شده است. برای حذف این پیام ها دو روش هست که در ادامه به آن می پردازیم.

جلوگیری از خوانده شدن پیام بعد از ارسال اشتباه در تلگرام

جلوگیری از هک شدن در تلگرام
شیوه اول؛ برای این که مدیریت کاملی روی چت های خود داشته باشید، بهترین راه استفاده از secret chat است، برای این منظور لازم است حتما از نسخه موبایلی تلگرام استفاده کنید. ابتدا به بخش تنظیمات رفته و گزینه New Secret chat را انتخاب کنید.سپس شخصی که میخواهید برای او چیزی بنویسید را انتخاب کنید.

بعد از این که پیام ها را ارسال کردید این امکان به شما داده خواهد شد که هر پیغامی که دوست نداشتید او بخواند را به صورت عادی پاک کنید و در حالی که پیام ها از گوشی شما پاک می شود، فرد مورد نظر هم دیگر در گوشی خودش این پیغام ها را مشاهده نخواهد کرد.

شیوه دوم؛ اگر به صورت اشتباهی پیغامی را فرستاده اید و پیام به سرور رسیده است و یک تیک خورده است و خوشبختانه طرف مقابلتان آنلاین نیست یا هنوز پیام شما را نخوانده است دیگر نمی توان با روش اول کاری از پیش برد. همانطور که میدانید در تلگرام قابلیت پاک کردن پیام بعد از ارسال وجود ندارد.

پیغام شما پس از ارسال برای طرف مقابل در سرورهای تلگرام باقی خواهد ماند و پس از آنلاین شدن وی نمایش داده میشود.

تنها راه این است که جلوی خوانده شدن پیام را بگیریم که این امر هم به شانس و سرعت عملتان بستگی دارد برای این کار باید آن شخص را قبل از آنلاین شدن وی بلاک کنید و از دریافت و خواندن پیغام اشتباه توسط او جلوگیری کنید.

اما به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید منتظر بمانید فرد آنلاین شود و پس از آن او را از بلاک در بیاورید و به این صورت پیغام ارسال شده اشتباه برای او نمایش داده نمیشود.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه