همه چی درباره تلگرامی که از فیلتر عبور میکند

انتشار: 8 خرداد 1397
بازدید: 60 بار
telegram

همه چی درباره تلگرامی که از فیلتر عبور میکند

تلگرام آپدیت جدیدی منتشر کرده است که در آن از فیلتر این برنامه در داخل کشور می توان عبور کرد در ادامه با ما همراه باشید.

MTProto

نسخه Telegram 4.8.9 امروز منتشر شد این نسخه با قابلیت MTProto در دسترس کاربران قرار گرفته است.
Telegram نسخه جدید نرم افزار ارتباطی تلگرام می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و کاربران با دانلود تلگرام می توانند به جمع میلیون ها کاربر این سرویس اضافه شوند.

در نسخه جدید برنامه کاربران می توانند به برخی از سایت ها و خدماتی که تلگرام آنها را پشتیبانی می کند توسط اکانت خود تلگرام لوگین نمایند. همچنین قابلیت دیگری برای استریم ویدئویی برنامه صورت گرفته است که کاربران می توانند بدون دانلود کامل ویدئو به تماشای آن بپردازند.

امکان ذخیره کردن پیام های موردعلاقه در بخش جدیدی فراهم شده است و کاربران از این پس می توانند جستجوهای خود را بهینه کرده و بات ها و کانال های پرطرفدار را سریع تر پیدا نمایند.

تلگرام به دلیل سرعت بالای تبادل اطلاعات و ارائه رابط کاربری بسیار عالی به سرعت توانستدر بین کاربران اندروید محبوبیت بالایی را کسب کرده و تقریبا اصلی ترین نرم افزار پیام رسان کاربران شود.

هر کاربری با این برنامه می تواند در گروه های علمی، ورزشی، سرگرمی و میلیون ها کانال دیگر عضو شده و اطلاعات بزرگی را کسب نماید.

گروه های دوستانه را می توانید تشکیل داده و در یک جمع صمیمی با دوستان خود گفتگوی خوبی را تجربه نمایید.

وجود استیکرها اختصاصی و امکان طراحی شخصی استیکرها می تواند فان خوبی را شکل داده و چت با افراد مختلف را شیرین تر نماید.

پس از دانلود این نسخه شما می بایستی پروکسی MTProto  که در ادامه لینک کانال هایی که اقدام به ارائه این پروکسی می کنند برای شما قرار خواهیم داد.

https://t.me/MTProtoProxies

https://t.me/ProxyMTProto

1/5 - (2 امتیاز)

مطالب مشابه