آموزش ارسال عكس محو شونده در چت عادي تلگرام

انتشار: 2 آذر 1396
بازدید: 71 بار
Self-Destructing

آموزش ارسال عكس محو شونده در چت عادي تلگرام

در آپديت جديد تلگرام قابليت هاي قرار داده شده است كه يكي از بهترين اين قابليت ها ارسال عكس زمان دار در چت عادي است كه بعد از چند ثانيه محو مي شود.با ما همراه باشيد.

Self-Destructing

قابليت ارسال عكس زمان دار در نسخه هاي پيش تلگرام فقط در Secret chat وجود داشت و مخاطب مورد نظر در زماني كه شما مشخص نموده بوديد مي توانست تصوير ارسالي شما را ببيند سپس بعد از سپري شدن زمان تنظيم شده توسط شما محو مي شدو مخاطب قادر به ذخيره تصاوير شما نمي باشد.

حال تلگرام در جديدترين نسخه خود خصوصيتي به چت عادي اضافه نموده است كه كاربر قادر است تصاوير خود را به صورت  Self-Destructing ارسال كند همانند سكرت چت كه در زير نحوه ارسال عكس زمان دار را در چت عادي براي شما قرار داده ايم.

شروع آموزش :

  • تلگرام خود را به روز كنيد.
  • ابتدا روي سنجاقك در پايين چت عادي كليك نماييد.

تلگرام

  • بعد از انتخاب تصوير مورد نظرتان مانند تصوير زير روي تايمر (با مربع زرد مشخص شده است ) كليك كنيد.

Self-Destructing

  • پس از کلیک بر روی این آیکون تايمر بایستی زمان محو شدن عکس مورد نظر را تنظيم نمایید که پس از سپری شدن این مدت زمان چندین ثانیه ای عکس از روی صفحه چت شما و مخاطب تان پاک خواهد شد و سپس گزينه Done كه در پايين صفحه قرار دارد را لمس كنيد(تصوير زير).

Self-Destructing telegram

  • در پايان زمانی که مخاطبتان بر روی عکس مورد نظر کلیک نماید ، زمان سنج عکس شروع می شود و پس از طی شدن مدت زمان ، عکس بطور خودکار حذف می شود. لازم به ذکر است اگر فرد مقابل از روی عکس اسکرین شات بگیرد برای شما پیغامی می آید که آن فرد از روی عکس اسکرین شات گرفته است.

Self-Destructing telegram chat

موفق باشيد .

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه