گوشی یخی شرکت آمازون!!

انتشار: 19 خرداد 1396
بازدید: 68 بار
گوشی آمازون

گوشی یخی شرکت آمازون!!

شرکت آمازون با تولید گوشی و تبلت های  FIRE در گذشته وارد دنیای گوشی های هوشمند شد اما خیلی زود به دلیل پیچیدگی های که این مدل داشت از صحنه رقابت کنار زده شد و مورد پسند استفاده کنندگان قرار نگرفت.

گوشی آمازون

در واقع این پیچیدگی مربوط به سیستم عامل اندروید FIRE بود که در سیستم عامل گوشی برنامه های گوگل نظیر GMAIL و گوگل پلی و … که کاربر همواره از آن استفاده میکند قرار داده نشده بود .

همانطور که می دانید شرکت آمازون در ابتدا فعالیت خود را با فروش آنلاین کتاب آغاز کرد و سپس اقدام به فروش اقلام دست دوم و نو از طریق اینترنت نمود حال این شرکت می خواهد به هر نحوی در صنعت پر سود موبایل نیز سهمی داشته باشد .

آمازون نام “ICE” را برای گوشی جدید خود انتخاب کرده نامی متفاوت به نسبت گوشی قبلی خود تا به مشتریان خود این را القا کند که مسیر متفاوتی را برای تولید گوشی های خود برگزیده است .

به گفته سخنگوی این شرکت اسمارت فون جدید این شرکت از تمام سرویس های گوگل بهره می برد و قرار است ابتدا در آمریکا و اروپا سپس در کشورهای توسعه یافته عرضه گردد و به احتمال زیاد وارد بازار کشورمان نیز خواهد شد.

طبق اعلام کمپانی تولید کننده ICE این گوشی در دومدل و با صفحه نمایش 5.2 و 5.5 اینچی و با 16 گیگابایت حافظه داخلی ،آخرین نسخه اندروید 7.1.1 ، دوربین اصلی  13 مگاپیکسلی عرضه می شود.همچنین شایعاتی نیز در خصوص تراشه این گوشی وجود دارد که از اسپندراگون 835 استفاده می کند و این برای یک گوشی میان رده با قیمت 93 دلار بسیار عالی است .

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه