گوشي عجيب و قابل انعطاف لنوو

انتشار: 31 تیر 1396
بازدید: 52 بار
LENOVO-CPLUS

گوشي عجيب و قابل انعطاف لنوو

لنوو اقدام به انتشار تصاويري نموده كه حاوي يك گوشي انعطاف پذير كه قابليت خم شدن را داراست.شايد اين تصور كه گوشي همراه خود را به دور مچ خود بپيچيد قبلا هم بيان شده ولي به مرحله عمل نرسيده است.LENOVO-CPLUS

براي اولين بار شركت لنوو در ژوئن 2016 اعلام كرد كه قرار است توليد گوشيهايي كه قابليت منعطف شدن را دارند شروع كند كه شايد باور آن سخت بود.اما شركت لنوو اعلام كرد در تاريخ 2020 اولين گوشي قابل انعطاف خود را روانه بازار خواهد كرد و به صورت جدي روي اين پروژه در حال كار است.

دو ديوايس توسط شركت Lenovo معرفي شد كه c plus یک گوشی هوشمند قابل انعطاف است در حالی که Folio یک تبلت قابل شارژ است. یکی دیگر از شرکت های چینی، Moxi قبلا اعلام کرده است که نخستین گوشی هوشمند ارزان قیمت خود را با قیمت 762 دلار عرضه می کند.

در حالی که هر دو Cplus و Folio هنوز به دور از واقعیت هستند، می توان انتظار داشت که شرکت های بیشتر و بیشتری از تلفن های هوشمند با قابليت انعطاف رونمايي كنند. سامسونگ W2016 آخرین تلفن تلنگر اندرویدی است که با ویژگی های بالا به نظر می رسد و کاملا متفاوت است. حتی سامسونگ شایعه کرده است که دو گوشی هوشمند با قابلیت شارژ در MWC 2018 عرضه کند.

زمانی که هر دو Lenovo Cplus و Folio از Prototypes به دستگاه های نهایی تبدیل شوند مشخص نیست. هنگامی که Cplus در مچ دست خم می شود، صفحه نمایش تار شده مي شوند، ما همچنین می توانیم نقطه های سیاه و سفید را در سراسر صفحه نمایش ببینیم. همانطور که شرکت ذکر شده، دستگاه ها کاملا کاربردی نیستند و نیاز به فن آوری های جدیدی دارد که مادربرد، باطری و سایر قطعات می توانند در کنار صفحه نمایش هم قابل خواندن باشند، اين اطلاعات توسط شركت Lenovo اعلام شده كه نشان ميدهد  به ساخت نمونه هاي اوليه صورت گرفته است.

حال بايد منتظر بود تا شركت هاي معتبر چه واكنشي نسبت به نشر اين خبر از خود نشان مي دهند.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه