گوشي با باتري 13000 ميلي آمپري !!

انتشار: 7 بهمن 1396
بازدید: 53 بار
ulefone

گوشي با باتري 13000 ميلي آمپري !!

شركت ulefone به تازگي اعلام نموده كه گوشي وارد بازار خواهد كرد كه باتري غول پيكري خواهد داشت .با ما همراه باشيد.

ulefone

 

برخی از گوشی های هوشمند چینی موجود در بازار دارای ویژگی های عجیبی هستند. یک شرکت چینی قصد دارد در محصول بعدی خود از یک باتری غول پیکر استفاده کند. گوشی یولفون پاور 3 مکس به باتری 13000 میلی‌ آمپر ساعتی مجهز می شود.

شرکت چینی یولفون به تولید گوشی های هوشمند با ویژگی های خاص و عجیب مشهور است. برای مثال برخی از محصولات آن در برابر ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند و یا به باتری حجیمی مجهز می شوند. این کمپانی محصولات سری پاور خود را با باتری قدرتمندی روانه بازار می کند. 

 

در حال حاضر این شرکت گوشی هوشمند یولفون پاور 3 را در بازار ارائه کرده که از باتری حجیم 6080 میلی آمپری بهره می برد. هم اکنون میانگین ظرفیت باتری های مورد استفاده در گوشی های هوشمند 3500 میلی آمپر است.

شایعات در گذشته به استفاده از یک باتری غول پیکر در محصول بعدی یولفون اشاره داشتند. حال این شرکت چینی تایید کرده که محصول بعدی خود را به یک باتری 13000 میلی آمپری مجهز خواهد کرد. بنابراین ظرفیت باتری محصول بعدی یولفون تقریبا 4 برابر دستگاه های رایج موجود در بازار خواهد بود.

بر اساس شایعات این دستگاه یولفون پاور 3 مکس نام دارد. گوشی یولفون پاور 3 مکس با باتری 13000 میلی آمپری خود می تواند کاربران زیادی را جذب خود کند.

 

گوشی یولفون پاور 3

گوشی یولفون پاور 3 که در بازار فروخته می شود دارای نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 است. باتری مورد استفاده در این محصول دارای ظرفیتی برابر با 6080 میلی آمپر است (گوشی جدید یولفون پاور 3 مجهز به باتری 6100 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.1).

پردازنده مدیاتک هلیو P23 قدرت این دستگاه را تامین می کند. وظیفه همراهی این چیپست را 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارند.

همانند بسیاری از محصولات موجود در بازار، گوشی یولفون پاور 3 نیز به دوربین اصلی دوگانه مجهز است. در بخش جلویی این دستگاه نیز دوربین سلفی دوگانه به چشم می خورد. این دستگاه با قابلیت تشخیص چهره و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 قیمتی برابر با 229.99 دلار دارد.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه