گذاشتن عکس بصورت پازلی در اینستاگرام

انتشار: 22 آذر 1396
بازدید: 69 بار
اينستاگرام

گذاشتن عکس بصورت پازلی در اینستاگرام

احتمالا مشاهده نموده ايد كه در پيجي در برنامه اینستاگرام عکس هایی را بصورت پازلی قرار داده شده است که چندین عکس در کنار هم مکمل یک عکس کامل می باشند با ما با شيد تا نحوه ايجاد آن را مرور كنيم.

اينستاگرام

برای اینکار برنامه های مختلفی وجود دارد ولی اپلیکیشن instagrid را می توان یکی از بهترین برنامه های ساخت عکس پازلی در اينستاگرام به شمار آورد که با دارا بودن یک رابط کاربری ساده ، به راحتی و به شما کمک می کند در مدت کمی عکس دلخواه خود را بصورت پازلی در بیاورید.

instagrid

 

  • از لينك روبرو برنامه instagrid  را دانلود كنيد. لينك دانلود
  • پس از دانلود برنامه آن را باز نماييد و همانند تصوير زير روي آيكن مشخص شده كليك كنيد و عکسی را که می خواهید به صورت پازلی در بیاورید را از گالری خود انتخاب نمایید.

1_instagrid

 

  • پس از انتخاب عکس بایستی تکه ی مورد نظری را که می خواهید بصورت پازلی در بیاورید را انتخاب نمایید و سپس سایز آن را که در پایین صفحه مشخص شده اند انتخاب کنید ، سایز 3*3 مناسب ترین سایز برای اینستاگرام می باشد پس بهتر است این سایز را انتخاب نمایید. پس از انجام مراحل مذکور بایستی بر روی گزینه ی Done کلیک نمایید تا عکس شما بصورت پازلی در بیاید.

2_instagrid

  • با انجام مراحل بالا ، عکس پازلی شما آماده می شود و شما می توانید با استفاده از گزینه های موجود در پایین صفحه آن را در کارت حافظه ی خود ذخیره نمایید و یا در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

موفق باشيد

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه