چگونه از اینترنت موبایل در رایانه استفاده کنیم؟

انتشار: 6 مرداد 1395
بازدید: 73 بار
چگونه از اینترنت موبایل روی pc استفاده کنیم؟

میدانیم بسیاری ازافراد می خواهند اینترنت موبایل خود را روی pc داشته باشند تا هم در هزینه صرفه جویی کنند هم به راحتی از به انجام کارهایشان بپردازند از همین رو در پست زیر اتصال موبایل جهت استفاده از اینترنت گوشی را به شما عزیزان آموزش می دهیم

چگونه از اینترنت موبایل روی pc استفاده کنیم

چگونه از اینترنت موبایل روی pc استفاده کنیم؟

گوشی تلفن شما در حقیقت یک مودم سیار است. از این نظر اشتراک شبکه آن با لپ تاپ ، تبلت و دیگر گوشی ها کار آسانی است. راه های زیادی برای اشتراک اینترنت گوشی با کامپیوتر شما وجود دارد که در زیر به این روش می پردازیم .

اتصال به کمک سیم USB

اتصال به کمک یو اس بی

برای دریافت بهترین عملکرد می توانید از USB برای قابلیت Tethering استفاده نمایید. این روش برای کاربران پی سی ها بسیار پیشنهاد می شود؛ چرا که ممکن است دستگاه آنان قابلیت بلوتوث و وای فای را نداشته باشد.

پس از اتصال، در تلفن اندرویدی خود به بخش Setting>Wireless & Network>More بروید. در این بخش به دنبال گزینه Tethering & Portable Hotspot بگردید. سپس می توانید به کمک آپشن USB Tethering تنظیمات مورد نظر را جهت اتصال اعمال نمایید. برای اطمینان از اتصال یک آیکون نوتیفیکیشن در نوار بالا ظاهر خواهد شد.

اتصال به کمک بلوتوث:

اتصال با بلوتوث

برای این کار ابتدا باید دستگاه خود را با رایانه Pair نمایید. این کار را از بخش بلوتوث در هر دو دستگاه می توانید انجام دهید.

در بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable به قسمت Bluetooth بروید.

در رایانه نیز به بخش Control Panel > Hardware and sound > Devices and printers مراجعه نمایید. بر روی آیکون تلفن خود راست کلیک کرده و به ترتیب گزینه های Connect using > Access point را انتخاب نمایید.

سپس تلفن شما باید آیکون اتصال به کمک Tethering را در نوار نوتیفیکیشن نشان دهد.

اتصال به کمک وای فای

اتصال از طریق wifi

ابتدا در اندروید به بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable مراجعه نمایید. در این قسمت به بخش Wifi بروید. ممکن است در برخی از تلفن ها نام این بخش، Portable WLAN Hotspot باشد.

سپس به بخش وای فای رایانه خود مراجعه نمایید. در این قسمت باید نام تلفن خود را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن و وارد کردن پسورد می توانید از اینترنت همراه استفاده نمایید. لازم به ذکر است که به هنگام روشن کردن وای فای اسپات در اندروید باید رمز یاد شده را انتخاب نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه