نحوه ی بازی پوکمون گو

انتشار: 5 مرداد 1395
بازدید: 51 بار
Pokemon-Go در وبسایت افشین نجفی

این بازی، از اطلاعات منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید و قابلیتهای دوربین تلفن همراهتان استفاده می‌کند تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می‌شوند، روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراهتان خلق کند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که در آن هستید، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون‌ها می‌شود.Pokemon-Go در وبسایت افشین نجفی

نحوه ی بازی پوکمون گو

هدف در این بازی این است که تا جای امکان پوکمون‌های بیشتری را جمع کرد و سپس قدرتشان را افزایش داد. برای پیدا کردن و شکار پوکمون‌های پنهان شده، باید دوربین گوشی تلفن را فعال کنید، در دنیای واقعی بگردید و همان‌طور که راه می‌روید، برای پوکمون‌ها گوی یا پوکبال (poke ball) بفرستید.

برای «شکار» پوکمون‌ها که در محیط اطراف کاربر پنهان شده‌اند، کاربر مجبور است که دوربین گوشی موبایل خود را فعال کند و در محیط اطراف خود راه برود و پس از پیدا کردن یک پوکمون، گوی مخصوص بازی را به سمت آن پرتاب کند.

نوع دیگر اماکن ثابت در این بازی جیم (Gym)ها هستند. درواقع جیم یک مکان حقیقی است که افراد در آنجا جمع شده و مبارزه می‌کنند تا منطقه را تحت کنترل خود بگیرند.

از آنجا که ممکن است که در منطقه جغرافیایی شما، کاربران دیگری نیز حضور داشته باشند، ممکن است علاوه بر شما افراد دیگری نیز به دنبال شکار پوکمون باشند. به همین دلیل سرعت عمل در این بازی مهم است.

Pokemon-Go در وبسایت افشین نجفی

آیتم‌های بازی

پوک بال‌ها

پوک بال‌ها یکی از کاربردی‌ترین آیتم‌ها در سراسر بازی پوکمون گو (Pokemon Go) هستند و شما در ابتدای شروع این بازی ۵۰ تا از این گوی‌ها را بر عهده خواهید داشت. برای به دست آوردن هرچه بیشتر این گوی‌ها شما می‌بایست پوک استوپ‌ها را پیدا کنید و یا به‌صورت جداگانه از فروشگاه درون بازی خریداری کنید. برای خرید ۲۰ پوک بال شما باید ۱۰۰ پوک کویین بپردازید. علاوه بر آن برای ۱۰۰ پوک بال ۴۶۰ پوک کویین و برای ۲۰۰ پوک بال نیز ۸۰۰ پوک کویین پرداخت کنید.

تخم مرغ‌ها

تخم مرغ‌های بازی پوکمون گو را می‌توانید در طبیعت و به‌وسیله یک دستگاه پرورش تخم مرغ پیدا کنید. معمولاً پس از آنکه مسافت خاصی را پیاده طی می‌کنید و یا آنکه پوکمون جدیدی را شکار می‌کنید این تخم مرغ‌ها به دست می‌آیند.

تخم مرغ شانسی

برخلاف تخم مرغ‌های معمولی، تخم مرغ شانسی می‌تواند امتیازات دو برابری را برای شما به ارمغان آورد و شما ۳۰ دقیقه برای استفاده از آن‌ها زمان خواهید داشت. برای خرید هر یک از آن‌ها باید ۸۰ پوک کویین داشته باشید. یا آنکه پک ۸ عددی آن را با ۵۰۰ پوک کویین و یا ۲۵ عددی آن را با ۱۲۵۰ پوک کویین خریداری کنید.

دستگاه پرورش تخم مرغ

برای شروع شما تنها می‌توانید یک تخم مرغ را توسط این دستگاه پرورش دهید اما در واقع کاربرد این محصول مدت زمان نامحدودی خواهد داشت. شما می‌توانید از فروشگاه دستگاه‌های پرورش تخم مرغ بیشتری را نیز خریداری کنید که هرکدام از آن‌ها نیز یک تخم مرغ به شما تحویل دهند. برای خرید این دستگاه باید ۱۵۰ پوک کویین بپردازید که البته تنها از سه آن‌ها به‌صورت هم‌زمان می‌توانید استفاده کنید.

دستگاه بخور

این آیتم موجب می‌شود تا شما راحت‌تر از گذشته قادر به پیدا کردن پوکمون‌ها باشید. در استفاده از این آیتم شما ۳۰ دقیقه فرصت خواهید داشت. برای خرید یکی از این آیتم می‌توانید ۸۰ پوک کویین خریداری کنید. علاوه بر آن برای خرید بسته ۸ عددی ۵۰۰ پوک کویین و ۲۵ عددی ۱۲۵۰ پوک کویین پرداخت کنید.

ماژول اغوا کننده

آیتم ماژول اغوا کننده دارای کاربردی نظیر آیتم دستگاه بخور است. با این تفاوت که شما قدرت بیشتری را جهت پیدا کردن پوکمون به دست خواهید آورد. این آیتم نیز درست مانند آیتم فوق ۳۰ دقیقه تأثیرگذار خواهد بود.

حافظه پوکمون

این آیتم برای ذخیره‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به لطف این آیتم شما می‌توانید تا سقف ۲۵۰ پوکمون و ۹ تخم مرغ را ذخیره کنید. اگر نیازمند فضای بیشتری هستید باید Pokemon Storage خود را با پرداخت ۵۰ پوک کویین تا سقف ۵۰ فضای ذخیره بیشتر ارتقاء دهید.

کیف ارتقا

این کیف همواره در کنار شما است تا در طول مسیری که طی می‌کنید بتوانید آیتم‌های مختلف را در آن ذخیره کنید. به‌صورت پیش‌فرض این کیف دارای ظرفیت ۳۵۰ آیتمی است که با پرداخت ۵۰ پوک کویین می‌توانید به ظرفیت این کیف ۵۰ آیتم دیگر را نیز اضافه کن

لینک دانلود پوکمون گو

لینک دانلود پوکمون گو

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه