موبايل هايي كه اندرويد 8.1 را دارند ريست نكنيد!

انتشار: 13 آبان 1396
بازدید: 38 بار
اندرويد 8.1

موبايل هايي كه اندرويد 8.1 را دارند ريست نكنيد!

بریک شدن گوشي يكي از مشكلاتي است كه همواره گريبان گير مشتريان گوشي هاي هوشمند بوده هست ،حالا متاسفانه تعدادي از كاربران اندرويد 8.1 اعلام نموده اند با فكتوري ريست ديوايس شان بريك شده است.

بریک

«Brick» یا آجر نامي است كه اندرويد براي بالا نيامدن گوشي هاي اندرويدي خود زماني كه  به هر دلیلی در فرایند به روز رسانی، بازگشت به تنظیمات کارخانه ، روت شدن یا امثال آنها، وقفه ای ایجاد شود یا هر یک از این پروسه ها به اشتباه انجام گیرد.

احتمال بریک شدن تلفن هوشمند حین پروسه بازگشت به تنظیمات کارخانه ( factory reset ) بسیار کم است، ولی برای اندروید8.1 ممکن است این اتفاق بیفتد.
 xda-developers یکی از کاربران که کد پین موبایل پیکسل 2 اکس ال خود را فراموش کرده بود، پس از اقدام به فکتوری ریست، موبایلش بریک شده. در نهایت کمپانی گوگل نیز برای حل این مشکل، راه حلی پیدا نکرده و به کاربر مذکور، پیشنهاد ارسال تلفن هوشمند، به منظور تعویض آن را داده است.

البته ناگفته نماند پس از حدود 2 روز كمپاني گوگل اين مشكل را تائيد نموده است.

در نهایت پیشنهاد می شود در صورتی که از نسخه بتا اندروید 8.1 در موبایل خود بهره می برید، فعلاً مراقب باشید که به هر دلیلی اقدام به فکتوری ریست نکنید تا گوگل نسخه جديد تري براي اين اندرويد ارائه دهد.

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه