با NichePhone-S آشنا شويد

انتشار: 17 آبان 1396
بازدید: 52 بار
NichePhone-S

با NichePhone-S آشنا شويد

هميشه تصور ما از گوشي هاي اندرويدي گوشي هاي با تمام قابليت هاي موجود در بازار و با ابعادي شبيه نمونه هاي اپل و سامسونگ است اما به تازگي شركتي در ژاپن اين رسم را شكسته است با ما همراه باشيد.

NichePhone-S

 

به تازگي شركتي به نام FutureModel با طراحي  گوشي جديد خود به نام NichePhone-S كه يك گوشي ساده اما با سيستم عامل اندرويد ۴٫۲ است اعلام كرده است كه اين مدل را در ژاپن به زودي عرضه خواهد كرد.

از امكانات اين گوشي ميتوان به امكان مكالمه ،پاسخ به پيامك و گوش دادن به موسيقي نام برد.

گوشی NichePhone-S که احتمالا بازار جالبی را پیش رو خواهد داشت از ۱۰ نوامبر در ژاپن به قیمت حدودی ۹۵ دلار روانه بازار شود.

جالب است بدانيدابعاد اين گوشي بسيار كوچك است و ابعادي به اندازه يك كارت ويزيت را دارد و هم چنين داراي يك ماشين حساب است.

NichePhone-S pic

اورش کمی سخت است اما این گوشی تلفن کوچک اندروید ۴٫۲ را با خود به همراه دارد، این در حالی است که صفحه نمایش این گوشی مثل یک ساعت دیجیتالی به نظر می رسد.

از امکانات جالب NichePhone-S اینکه امکان یادداشت برداری به صورت صوتی، شنیدن موزیک و اتصال به هدست های بلوتوث را داراست .البته اینکه اگر ماشین حساب در این گوشی موبایل نبود واقعا نا امیدکننده بود!

از دوربین عکاسی و فیلم برداری برخوردار نیست و برای اتصال به اینترنت هم قابل استفاده نیست.به نظر می رسد این گوشی برای افرادی که به امنیت خود اهمیت داده و دوست ندارند حریم شخصیشان به خاطر استفاده از انبوه برنامه های موبایلی به خطر بیفتد، گزینه ای مناسب باشد. 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه