قيمت رسمي آيفونx چقدر است؟

انتشار: 18 آبان 1396
بازدید: 43 بار
آيفونx

قيمت رسمي آيفونx چقدر است؟

همانطور که می‌دانید شرکت اپل در کنفرانس اخير خود از جدیدترین گوشی‌های هوشمندش پرده برداشت. ابتدا به معرفی دو نسخه آی‌فون معمولی با نمایشگر 4.7 اینچی و نمونه پلاس با نمایشگر 5.5 اینچی بودیم که البته تحت عنوان آی‌فون 8 و 8 پلاس معرفی شدند،در كنار اين گوشي ها يك گوشي هوشمند با قيمت 999 دلار به نام آيفونx را نيز معرفي كرد.

آيفونx

یکی از مشکلاتی که همواره آی‌فون‌های اپل در ایران با آن مواجه هستند، ورود غیرقانونی آن‌ها به کشور بوده که با توجه به بحث رجیستری، برای کاربران دردسر ایجاد می‌کند. بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل، خرید این محصولات با گارانتی معتبر است. خوشبختانه شرکت مدیاپردازش اخیرا آيفونx را وارد کشور کرده، بنابراین برای خرید آن مشکلی نخواهید داشت.

بر اساس آنچه گمرک اعلام کرده است، قیمت واقعی گوشی تلفن همراه آیفون X در گمرک ۹۲۰ یورو است.این قیمت مبنای محاسبه حقوق ورودی گوشی تلفن همراه آیفون X با حافظه ۲۵۶ گیگابایت است.برای واردات هر گوشی تلفن همراه، واردکننده موظف است چیزی در حدود ۱۸ درصد از ارزش گوشی را به عنوان حقوق و عوارض گمرکی و مالیات پرداخت کند که البته این پرداخت با نرخ ارز حقوق ورودی انجام می‌شود.

بر همین اساس، قیمت گوشی آیفون X با حجم ۲۵۶ گیگابایت که ارزشی در حدود ۹۲۰ دلار برای آن اعلام شده، با اضافه کردن حقوق ورودی و مالیات به حدود ۱۰۸۵ دلار می‌رسد.

برای آیفون X با حجم ۶۴ گیگابایت نیز قیمت محاسبه شده با احتساب حقوق ورودی و مالیات ۹۴۴ دلار است.

البته با ورود رسمي اين گوشي تو سط شركت  مدیاپردازش، علاوه‌بر جلوگیری از مشکل رجیستری، باعث واقعی‌تر شدن قیمت آی‌فون 10 شده است. هم‌اکنون این گوشی هوشمند خاص در نسخه‌های 64 و 256 گیگابایتی در کشورمان عرضه شده که به ترتیب قیمتی برابر با 6.565.000 تومان و 7.575.000 تومان دارند. شما می‌توانید این دستگاه را از فروشگاه‌های آنلاین همانند دیجی‌ کالا خریداری کنید.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه