قرار دادن پست دیگران در اینستاگرام خودمان

انتشار: 9 اسفند 1396
بازدید: 60 بار
repost

قرار دادن پست دیگران در اینستاگرام خودمان

 

امروز قصد داریم نحوه گذاشتن مجدد يا Repost یک پست محبوب در اینستاگرام را برای شما معرفی نماییم. گاهی اوقات ممکن است شما در یک پیج اینستاگرامی محبوب، یک پست را ببینید که تعداد زیادی لایک گرفته است و بخواهید که همان پست را در پیج خود داشته باشید.

 

repost

برای اینکار می توانید محتوای پست مورد نظر را دانلود کنید و سپس با کپی کردن کپشن آن، پست مورد نظر را مجددا در پیج خود بگذارید اما این روش کمی زمانبر است و ما امروز قصد داریم اپلیکیشن Repost را به شما معرفی کنیم که در کوتاهترین زمان ممکن می توانید یک پست محبوب را در پیج خود بگذارید.

برای استفاده از این روش بایستی در ابتدا از این لینک ، اپلیکیشن repost را دانلود نمایید و پس از نصب و ورود به برنامه بر روی آیکون اینستاگرام در قسمت بالا و سمت راست کلیک نمایید.

repost-instagram_1

در مرحله ی دوم بایستی به پیج مورد نظرتان در اینستاگرام بروید و با ورود به پست مرود علاقه ی خود بر روی سه نقطه در بالا پست مورد نظر کلیک کنید و سپس گزینه ی copy link را انتخاب نمایید.

 

repost-instagram_2

 

حال مجددا بایستی وارد برنامه repost شوید و پس از تعیین محل درج آیدی منبع بر روی گزینه ی repost کلیک نمایید.

repost-instagram_3

در مرحله ی بعد آیدی و هشتگ پست مورد نظر در کلیپبورد گوشی شما کپی می شود. و سپس بایستی بر روی گزینه ی open Instagram کلیک نمایید.

 

repost-instagram_4

در مرحله ی آخر و پس از ورد مجدد به اینستاگرام می توانید افکت های مورد نظر خود را بر روی پست اعمال کنید و در قسمت write a caption ، کپشنی را که کپی کرده اید را اضافه نمایید و پست مورد نظرتان را در پیج خود بگذارید.

 

repost-instagram_5

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مشابه