سریع ترین موبایل دنیا

انتشار: 10 مرداد 1396
بازدید: 54 بار
s9

 سریع ترین موبایل دنیا

سریعترین موبایل دنیا یکی از افتخاراتی است که هر کمپانی به دنبال کسب آن است ، سامسونگ در این زمینه تلاشهای زیادی کرده است و همیشه خواسته تا رقبای خود را پشت سر بگذارد، این کمپانی اعلام نمود در نسخه بعدی گوشی های خود به این هدف دست پیدا می کند.

s9

کمپانی سامسونگ  اعلام کرده است که مودم های LTE برای گوشی  گلکسی s9  ساخته است. این مودم ها قابلیت پشتیبانی از نسل ششم حامل های مخابراتی را دارد.

این فناوری  مخابراتی در شبکه های LTE برای افزایش پهنای باند و در نتیجه افزایش نرخ بیت به کار می روند.

اگر این شرکت موفق ش.د اولین بار است که از این نوع فناوری در صنعت موبایل  استفاده می شود و به کمک آن سرعت دانلود را به ۱.۲ گیگابایت در ثانیه خواهد رسید. به عبارت دیگر  موبایل های مجهز به این نوع مودم می توانند یک فیلم کامل HD را در ۱۰ ثانیه دانلود کنند. همچنین از اختلال در تماس های تلفنی نیز جلوگیری می کند.

 این آمار نشان دهنده ارتقای ۲۰ درصدی سرعت دانلود نسبت به مودم های کنونی است که در گلکسی S۸ وجود دارند.

در حال حاضر مودم های موبایل Exynos ۹ Series (۸۸۹۵) از ۵CA پشتیبانی می کنند. به همین دلیل S۸ نخستین گوشی با سرعت گیگابایتی بود. اما این شرکت پهنای باند جدیدترین مودم خود را  افزوده است.

سامسونگ قصد دارد این مودم ها را تا پایان ۲۰۱۷ میلادی  تجاری سازی کند، به این ترتیب گلکسی S۹ سریعترین موبایل بازار خواهد بود.

پیش بینی می شود این شرکت پرچمدار خود را در MWC۲۰۱۸ در ماه فوریه سال آتی میلادی معرفی کند.

منبع:مهر

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه