ربات تلگرامي براي دانلود سريال هاي خارجي

انتشار: 20 آبان 1396
بازدید: 208 بار
ربات_دانلود_سريال

ربات تلگرامي براي دانلود سريال هاي خارجي

ربات تلگرام آرشیو سریال خارجی در واقع رباتی غیر ایرانیست که منبعی فوق العاده برای دانلود بهترین و معروف ترین سریال های خارجی به شمار می آید.با ما همراه باشيد.

ربات_دانلود_سريال

 

علاقمندان به فیلم و سریال همواره دنبال راهی سریع و راحت برای دانلود فیلم و سریال مورد علاقه خود هستند.

اکثر سایت های داخلی که در زمینه ی دانلود سریال های خارجی کار می کنند بصورت پولی و با خریدن اکانت فعالیت می کنند و کمتر سایتی را می توان یافت که بطور رایگان سریال ها را در اختیار کاربران خود بگذارد ، اما امروز ما قصد داریم یک راه ساده و رایگان را برای دانلود کردن سریال های خارجی مورد علاقه تان به شما معرفی نماییم ، برای دانلود رایگان سریال های خارجی امروز ما قصد داریم یک ربات تلگرامی دانلود سریال های خارجی به شما معرفی کنیم که به شما این امکان را می دهد سریال های مورد علاقه ی خود را به راحتی از طریق تلگرام دانلود کنید.

برای استفاده از این ربات تلگرامی در ابتدا بایستی بر روی https://telegram.me/tvseriesrobot کلیک نمایید و سپس با ورود به صفحه ی اصلی ربات tvseriesrobot ، همانند تصوير زير روي گزينه start كليك كنيد .

 

ربات_دانلود_سريال

پس از كليك بر روي start همانند تصوير زير برايگزينه هاي ربات باز می شود که شامل گزینه های updates ، show all و show by filter letter می باشد. با کلیک بر روی گزینه ی updates می توانید سریال ها را با جدیدترین بروزرسانی هایشان مشاهده کنید ، مزیت این ربات آپدیت سریع و بموقع آن می باشد.

 

ربات_دانلود_سريال_خارجي

 

این ربات توسط برنامه نویسای هندی ساخته شده است. بنابراین فیلم هایی که ارائه میکند نه دوبله هستند و نه زیر نویس دارند.

خوب راه حل کار چیست؟

ربات @ZirNevisYabBot ربات خیلی ساده برای دانلود زیر نویس فیلم ها است.

با زدن دکمه جستجو به راحتی میتوانید زیرنویس سریال یا فیلم مورد نظر خود را پیدا کرده و دانلود کنید!

3.8/5 - (9 امتیاز)

مطالب مشابه