راههای جلوگیری از هک تلگرام

انتشار: 18 مرداد 1395
بازدید: 42 بار
راه پیشگیری از هک تلگرام

همانطور که مؤسسین تلگرام ادعا کرده اند که به کسی که بتواند تلگرام را هک کند 200 هزار دلار جایزه خواهد داد که این امر نشان دهنده اعتماد بالای مؤسسین به الگوریتم رمزنگاری آن است. توسعه دهندگان تلگرام ادعا می‌کنند سرویس چت آن‌ها به دلیل ساختار غیر متمرکز و پخش بودن سرورها در سراسر جهان سریع‌ترین سرویس چت حاضر است.

حال برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و امن تر نمودن تلگرام خود به مطالب زیر توجه نمایید.

راههای جلوگیری از هک تلگرام

دو راه برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی وجود دارد:

راه اول :اینکه کسی به طور نامحسوس و خاموش از طریق pc یا ابزاری دیگر وارد تلگرام شما شود و پیام ارسال کند که برای جلوگیری از این امر می توانید به منوی زیر بروید و تمامی دستگاهها را غیر از گوشی خود غیر فعال نمایید.
به منوی Setting > Privacy and Security > Activee Sessions بروید و گزینه Terminate all Other Sessions را بفشارید تا برنامه تلگرام در تمام دستگاه های دیگر Log Out شود و کسی به غیر از شما از آن استفاده نکند.

راه دوم:فعال نمودن Two-Step Verification می باشد که همان تائید دو مرحله ای است که اگر فعال نگردد ممکن است که هک کننده تلگرام برای تلگرام شما کد امنیتی یا همان Pass Code گذاشته باشد و هکرمیتواند دسترسی شما را به تلگرام محدود می کند. و شما هنگام باز کردن برنامه تلگرام با این تصویر زیر مواجه شوید.

رمز در تلگرام

حال اگر این اتفاق برایتان افتاد می توانید به صورت زیر عمل کنید(هک شدید)

به مسیر Setting > Apps > Download > Telegram بروید و clear data را بفشارید و اگر از گوشیهای آیفون استفاده می کنید به

مسیر Setting > General > Usage > Show all Apps  در Telegram   بروید و  Delete App رفته و دوباره تلگرام را نصب و Start Messaging را مانند تصویر زیر بفشارید.

جلوگیری از هک شدن در تلگرام

بعد از دریافت کد از برنامه تلگرام که از طریق پیام کوتاه برایتان ارسال می شود آن را وارد نماییدسپس وارد صفحه ای می شوید که تلگرام از شما Password می خواهد(تصویرزیر).

جلوگیری از هک تلگرام

گزینه Forgot password را زده و در پنجره ای که باز می شود Ok  کنید.

راه جلوگیری از هک تلگرام

اگر ایمیل درج شده، ایمیل خودتان بود به حساب ایمیل خود مراجعه نمایید و کد 6 رقمی که از تلگرام برایتان ارسال شده را وارد کنید پس از وارد نمودن کد به مسیر:
Setting > Privacy and Security > Active Sessions 
بروید و گزینه Terminate all Other Sessions را لمس کنید تا برنامه تلگرام در تمام دستگاه های دیگر Log Out شود.
ولی اگر ایمیل درج شده توسط هکر تغییر داده شده است ، مراحل تایید دو مرحله ای یا همان Two-Step Verification را  Ok کرده و سپس پیام آبی رنگ ?Having trouble accessingyour e-mail *******@gmail.com را انتخاب کنید.

هک در تلگرام

بافشردن Ok در پنجره باز شده تمامی اطلاعات شما پاک می شود.
ولی با این روش اکانت خود را پس گرفته اید.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه