دکمه هوم مجازی آیفون X چگونه فعال کنیم

انتشار: 18 آبان 1396
بازدید: 93 بار
دكمه هوم آيفون 10

دکمه هوم مجازی آیفون X چگونه فعال کنیم

در آیفون X، اثری از دکمه هوم نیست و اینن موضوع ممکن است برخی کاربران را آزرده خاطر نماید! به همین دلیل، می‌خواهیم در این مطلب، چگونگی اضافه نمودن دکمه هوم مجازی به آیفون ایکس را با هم مرور کنیم.

دكمه هوم آيفون 10

 

دکمه هوم مجازی آیفون X که در گوشی های قبلی شرکت اپل نیز تعبیه شده است، به شما امکان فعال سازی و در دسترس بودن دکمه های نظیر ولوم صدا، گرفتن اسکرین شات، قفل کردن صفحه و غیره را می دهد.

 امکان اضافه نمودن دكمه هوم به صورت مجازي یکی از جذاب ترین تغییرات اعمال شده روی گوشی های آیفون است که به تازگی با آپدیت گوشی خود می توانید نما و تصویر دیگری از چیدمان گزینه های دکمه هوم مجازی را ببینید. ولی اگر به همان چیدمان عادت دارید و از آپدیت iOS خود ناراضی هستید، می توانید به نسخه قبلی iOS دانگرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دکمه هوم مجازی با رسانه کلیک همراه باشید تا با فعال سازی آن به راحتی به دکمه هایی نظیر ولوم صدا و قفل صفحه و گزینه هایی مثل اسکرین شات آیفون نیز دسترسی داشته باشید.

چگونه دکمه هوم مجازی آیفون X يا AssisstiveTouch را فعال کنیم؟

  • به مسير زير برويد .

             Settings> General> Accessibility> AssisstiveTouch> ON

  • حالا در قسمت CUSTOM ACTIONS مطابق تصوير زير گزينه ها را عوض كنيد.

iphone-x-home-button

 

اگر می‌خواهید مانند آیفون‌های پیشین، این دکمه مجازی را در محل دکمه هوم قرار دهید، ابتدا باید نوار داک را خالی کنید. آیکون اپلیکیشن‌های داخل آن را به خارج هدایت نمایید تا کاملا خالی شود. سپس با درگ کردن، آیکون دکمه مجازی به وجود آمده را به مرکز نوار داک بیاورید. حالا مانند تصویر زیر، دکمه هوم در قسمت اصلی و سابق خود قرار می‌گیرد و به این ترتیب با لمس آن، می‌توانید عملکرد سابق را از آن انتظار داشته باشید.

 

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه