حل مشکل call fail در آیفون

انتشار: 9 تیر 1395
بازدید: 97 بار
حل مشکل CALL FAIL

اگر :

  آپدیت iOS 6.0.1 به بعد را دریافت و روی آیفونتان نصب کرده اید.
 در منطقه ای تحت پوشش آنتن های BTS هستید (خطوط آنتن تقریباً پر هستند)
  می توانید SMS بدهید و دریافت کنید.
 دیگران می توانند با شما تماس بگ
یرند و شما می توانید جوابشان را بدهید.
   اما خود شما نمی توانید با گوشی آیفون خود تماس برقرار کنید و به محض زدن دکمه ی Call، پیام “Call Failed” را دریافت می کنید!

اما به محض برقراری تماس پیغام call fail ظاهر می گردد به روش های ذیل عمل کنید..

1-با شماره #31#* تماس بگیرید ( ستاره، مربع،31،مربع ) با تماس گرفتن به این شماره امکان اینکه پیغام ناپدید بشود وجود دارد.
2-گزینه show caller ID را خاموش و روشن کنید.
3-برای خاموش و روشن کردن این گزینه به setting رفته و سپس وارد phone شوید و بعد از آن وارد show my caller ID بشوید، در این قسمت گزینه مورد نظر را خاموش و دوباره روشن کنید.
4-گزینه Airplane Mode را روشن و سپس خاموش کنید.بسیار این

اتفاق افتاده است که شما با روشن و خاموش کردن این گزینه، سیمکارت دوباره به حالت نرمال خود برگرشته است.برای این کار به setting رفته و گزینه Airplane mode را روشن و پس از چند دقیقه خاموش کنید.
5-تاریخ و ساعت آیفون را دستی تنظیم کنید.وارد مسیز زیر شوید و گزینه set automatically را خاموش کنید و بصورت دستی تاریخ و ساعت را تنظیم کنید.
Settings ➡️ General ➡️ Date & Tim
6-ریست کردن تنظیمات network . به مسیر زیر رفته و گزینه Reset Network settings را بزنید، با این روش فقط اطلاعات مربوط به شبکه شما از جمله رمز وای فای و … ریست می شود و چیزی از آیفون شما پاک نمی شود.   Settings ➡️ General ➡️ Reset

روش های اشتباه درباره حل مشکل فوق:

در بعضی فروم های اینترنتی پیشنهاد میکنند که شما گوشی تان را Reset نمایید! این کار به هیچ وجه توصیه نمی شود. چون اگر از داده های آیفونتان Backup تهیه نکرده باشید، تمام SMS ها، موزیک ها، ویدیو کلیپ ها، برنامه ها و … پاک می شوند.
در ریست کلی کردن آیفونِ جیلبریک شده: گاهی اوقات ممکن است گوشی شما دیگر بالا نیاید و مجبور شوید آنرا با آیتونز، Restore کنید و دوباره جیلبریک نمایید!
دوستانی که تمامی این روش ها را تست کردند و مشکل پابرجا ماند، لطفا دستگاه خود را خاموش و روشن کنند و اگر بازهم درست نشد تنها راهی که میتوان ارائه داد، ریستور کردن دستگاه شما می باشد.

 

 

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه