چگونه تصاویر خود را در گوشی های خود مخفی کنیم ؟

انتشار: 3 تیر 1397
بازدید: 46 بار
مخفی_نمودن_تصاویر

چگونه تصاویر خود را در گوشی های خود مخفی کنیم ؟

مخفی نمودن تصاویر در گوشی های اندرویدی یکی از دغدغه های کاربران اندروید است به همین دلیل برنامه های زیادی در این رابطه است . با ما همراه باشید.

مخفی_نمودن_تصاویر

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures به عنوان یک اپلیکیشن در زمینه ی مخفی کردن ویدئوها و عکس های گالری است که توسط استودیو ThinkYeah برای سیستم عامل های اندروید و IOS منتشر شده است. این نرم افزار کاربردی حجمی در حدود ۵۰ مگابایت دارد و برای سیستم عامل های دو سال اخیر گوشی های موبایل قابل استفاده است. نرم افزار یاد شده در صدر برترین برنامه های Media & Video در استور های رسمی قرار دارد.

همچنین می توانید با استفاده از این لینک بخوانید: مخرب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا

نرم افزار های مدیا برای گوشی های بسیار زیاد است و بخشی از انتخاب آن ها بسیار سلیقه ایی است اما با این وجود Gallery Vault – Hide Pictures بسیار پرطرفدار است . با استفاده از ان می توانید به آسانی از گالری موبایل خود در برابر افراد دیگر محافظت به عمل بیاورید. . به طور کلی برنامه Gallery Vault-Hide Video&Photo به صورت حرفه ای و ابتکاری ساخته شده و  به گونه ای است که می توانید آیکون ان را نیز مخفی کنید تو هیچ اثری از نمایش تصاویر و آیکون آن ها مشاهده نشود. نکته قابل توجه این است که در این اپلیکشن این قابلیت را دارد که که در حالت مخفی نیز برروی نرم افزار قفل بگذارید که تنها با رمز عبور امکان دسترسی به ان وجود داشته باشد.

منبع :کالا سودا

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه