کارهایی که دیگران با گوشی شما می کنند متوجه شوید

انتشار: 7 تیر 1397
بازدید: 69 بار
hide_screen_recorder

کارهایی که دیگران با گوشی شما می کنند متوجه شوید

نرم افزار هایی زیادی جهت ضبط ویدیو از صفحه نمایش شما وقتی که گوشی شما در دستان فرد دیگری است وجود دارد اما در ادامه به یکی از بهترین آنها اشاره می کنیم.

hide_screen_recorder

نرم افزار Hidden Screen Recorder یکی از جالب ترین اپلیکیشن های ضبط ویدئو از صفحه نمایش است. با توجه به تعدا د بالای نرم افزار های ضبط صفحه نمایش که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های هوشمند قرار داد یا نرم افزار های پر‌تعدادی که در استور های رسمی قرار دارد در این زمینه شرکت ها می دهند که برای بهترین بودن باید ویژگی های خاصی ایجاد کرد تا کاربران به این نرم افزار ها تمایل پیدا کنند. Hidden Screen Recorder برای سیستم عامل  اندروید منتشر شده است و به صورت رایگان عرضه می شود. این نرم افزار دارای یک نسخه Pro نیز هست که با قیمت ۱.۹۹ دلار روانه بازار می شود.

 

hide_screen_record_3 hide_screen_record_4 hide_screen_record_5

 

به طور کلی ضبط صفحه نمایش یکی از پرکاربرترین امور روزانه با گوشی های هوشمند است و نرم افزار Hidden Screen Recorder عنوان برنامه ای فوق العاده در زمینه ضبط فیلم به صورت مخفیانه از صفحه نمایش دستگاه های موبایل است که توسط Thucnd توسعه و منتشر شده است. این نرم افزار خاص به شما کمک می کند تا بدون اینکه کسی به شما شک کند به راحتی با دستگاه هوشمند خود کار کرده و به صورت همزمان از صفحه نمایش فیلم برداری کنید. برخی قابلیت ها بسیار جالب خواهد بود به عنوان مثال بسیاری از افراد هستند که گوشی هوشمندمان را دریافت می کنند و بدون اطلاع دادن به ما بخشی از قسمت های مهم و شخصی را مشاهده می کنند حال با این نرم افزار می توان پس از دریافت گوشی موبایل امور و فعالیت هایی که انجام داده است را متوجه شویم و اگر ایرادی وجود داشت آن را برای خود و افرادی که از گوشی هوشمند ما استفاده می کنند برطرف کنیم .

تلگرام آلفا (Telegram Alpha) برای دسکتاپ چیست؟

هیچ گونه محدودیتی در ضبط وجود نداشته و مجموعه ای از ابزار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا فیلم های ضبط شده با کیفیت هر چه بیشتر ذخیره شوند. در هنگام ضبط هیچ گونه مشکلی برای اجرای دیگر اپلیکیشن ها به وجود نیامده و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن ها بهره ببرید. این نرم افزار توسط بسیاری از کاربران نمرات راضی کننده ای دریافت کرده اند و در سال جاری نیز دریافت این نرم افزار بسیار پرتعداد بوده است.

لینک دانلود نرم افزار Hidden Screen Recorder برای سیستم عامل اندروید از گوگل پلی

با توجه به شرایط موجود برخی از این امکانات و قابلیت های برنامه Hidden Screen Recorder به شرح زیر است:

  • ضبط فیلم از صفحه نمایش به صورت مخفیانه.
  • نبودن هیچ گونه محدودیتی درزمان ضیط فیلم.
  • توانایی ضبط فیلم از یک برنامه خاص و یا چند برنامه به صورت همزمان.
  • تنظیم پارامتر های مختلف برای ضبط فیلم سفارشی.
  • نمایش هشدار هنگام کم شدن حافظه ذخیره سازی.
  • ضبط صدای برنامه ها در حین ضبط فیلم.
  • کیفیت بالای فیلم های ضبط شده از صفحه نمایش.
  • دسترسی به ایستگاه های از پیش تنظیم شده زمانی.

منبع:کالاسودا

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه