اینترنت ماهواره ای چیست ؟

انتشار: 27 فروردین 1397
بازدید: 53 بار
اينترنت_ماهواره _اي

اینترنت ماهواره ای چیست ؟

اینترنت ماهواره ی به عنوان یکی از روش های روش های دسترسی می باشد که می توان به وسیله آن به شبکه ی اینترنت متصل گردید که به واسطه ارتباطات ماهواره ی اینکار صورت می گیرد.

اينترنت_ماهواره _اي

 

 

برای مواردی از این اینترنت استفاده می شود که نمی توان برای اتصال از اینترنت معمولی یا زمینی استفاده کرد یا اینکه کیفیت آن بسیار کم است. حتما مقاله اینترنت پرسرعت را هم بخوانید.

شما می توانید به وسیله اینترنت ماهواره ی ،دریافت و ارسال داده ها را در سرعت های بسیار بالا تجربه کنید. این نوع اینترنت ، دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه به آنها اشاره شده است. اگر شما هم خبر ارائه اینترنت رایگان امریکا را شنیده اید حتما خبر :صدور مجوز ارائه اینترنت رایگان به مردم ایران از سوی امریکا نهایی شد را بخوانید.

انواع روش های راه اندازی اینترنت ماهواره ای

همانطور که در قسمت فوق اشاره کره ایم برای راه اندازی راهکارها و انواع مختلفی وجود داشته است که هر کدام از آن خصوصیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خو را داشته اند اما اگر بخواهیم بصورت کلی آن ها را تقسیم بندی کنیم می توان گفت که شامل دو نوع آفلاین و آنلاین هستند.

نوع آنلاین به دو قسمت ۱طرفه و ۲ طرفه تقسیم بندی می گردد.

اینترنت آفلاین را با یاد اینترنت ماهواره رایگان نیز می شناسند و در واقع نوعی روش دسترسی به اینترنت بوده که نیازی نیست اکانت یا پرداخت پول برای دریافت خدمات اینترنت صورت بگیرد و یک نوع اینترنت رایگان را برای کاربران ارائه میدهد.

البته به علت ماهیت این نوع اینترنت، این امکان وجود ندارد که یک نام مشخص اینترنت را برای آنها در نظر گرفت چرا که کاربران در این گونه اینترنت مجبور هستند تنها دریافت اطلاعاتی را انجام بدهند که به واسطه دیگر کاربران اینترنت ماهواره ی آنلاین ، دانلود گردیده است.

منبع:زوم تك

1.5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مشابه