اولين گوشي 4 دوربينه هواوي در ايران

انتشار: 30 آبان 1396
بازدید: 47 بار
گوشي_4_دوربينه

اولين گوشي 4 دوربينه هواوي در ايران

چندي پيش هواوي اعلام نمود كه قرار است روي گوشي 4 دوربينه كاركند كه حالا اين موضوع به واقعيت نزديك شده است.با ما همراه باشيد.

گوشي_4_دوربينه

 

همانطور که می‌دانید چند وقتی است که خبر ساخت یک گوشی با 4 دوربین توسط هواوی در سایت‌ها سر صدای زیادی به پا کرده است. طبق انتشار اطلاعات و شایعات این گوشی جی 10 نام داشت اما به تازگی اطلاعات تازه‌ای از این گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه نسخه لایت میت 10 خواهد بود.

هواوی در گوشی جدید خود، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی را به کار برده است. سیستم دوربین هواوی مایمانگ ۶ نیز از دو دوربین ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی در قاب عقب و دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بخش جلو تشکیل می‌شود. ابعاد این گوشی ۱۵۶.۲ در ۷۵.۲ در ۷.۵ میلی‌متر بوده و وزنی معادل ۱۶۴ گرم دارد. مایمانگ ۶ سیستم عامل اندروید ۷ نوقا را با رابط کاربری EMUI ۵.۱ هواوی اجرا کرده و به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مجهز است.

به جدیدترین نسخه از الگوریتم زیباسازی عکس ها در Beauty Mode، یعنی نسخه 4.0 مجهز شده که از ویژگی های بیشتری مانند تشخیص سه بعدی صورت، تشخیص جنسیت سوژه و فیلترهای جالب و خنده دار در کنار امکانات دیگر بهره مند شده است و به کاربران امکان زیباسازی بسیار دقیق تر و جزیی تری را نسبت به نسخه 3.0 آن می‌دهد.

دوربین دوگانه اصلی mate 10 lite در قسمت پشت گوشی هم از یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می برد. کاربرد سنسور 2 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی هم مشابه جلوی گوشی بوده و وظیفه اصلی آن محاسبه و سنجش با دقت عمق میدان عکاسی است. در عکس های گرفته شده با این دوربین حتی بعد از عکاسی امکان تغییر نقطه فوکوس با دقت بالا وجود دارد.

در واقع خلاقیت و تحقیق و توسعه در HUAWEI پایانی ندارد و این شرکت همواره سعی دارد با ایجاد تغییراتی موثر در گوشی های جدید خود تجربه کاربری را به شکل معنا داری ارتقا دهد که HUAWEI Mate 10 lite شاهد مثال دیگری بر این مدعاست.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه