آیفون 2019 با دوربین متفاوت

انتشار: 12 خرداد 1397
بازدید: 59 بار
iphone 2019

آیفون 2019 با دوربین متفاوت

طبق شایعات و گزارش های اخیر شرکت اپل می خواهد iphone 2019 خود را با دوربینی متفاوت عرضه کند با ما همراه باشید .

iphone 2019

 

اپل احتمالا از وجود ۳ لنز دوربین در گوشی جدید خود که سال ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد استفاده میکند. این تکنولوژی اندکی پیشتر توسط Huawei P20 Pro مورد استفاده قرار گرفته بود و به نظر میرسد اپل از این جهت از هواوی الگوبرداری خواهد کرد. با این حال هنوز مشخص نیست که نتیجه کار چه میشود و اپل چه برگ برنده های دیگری برای رو کردن دارد.

با وجود آنکه شایعات نقش پررنگی در دنیای تکنولوژی دارند، اما شاید وجود لنز سوم آن هم برای اپل محافظه کار اندکی نگران کننده باشد.

انچه اپل واقعا قصد انجام ان را حداقل در اینده ای نزدیک دارد، این است که دوربین اصلی خود را با همان تکنولوژی ۳D به عنون سنسورهای واقعی شناسایی چهره تجهیز کند. این کار را هم نه برای انیموجی یا تشخیص چهره ، بلکه برای اهداف واقعیت افزوده انجام میدهد.

سیستم شناسایی سه بعدی موجود در این دوربین جدید می تواند در حوزه واقعیت افزوده نیز به کار گرفته شود و انبوهی از برنامه ها و نرم افزارهای جانبی واقعیت افزوده بر همین اساس طراحی خواهد شد.

اگر این گزارش درست باشد، سنسورهای ToF با این لنزها جایگزین خواهد شد و تصویربرداری پیشرفته را با استفاده از آیفون ممکن می کند و تهیه عکس هایی با عمق میدانی متفاوت و حتی سه بعدی را امکان پذیر می سازد.

پس باید منتظر ماند تا  iphone 2019 رونمایی شود.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه