آنتي ويروس خوب براي موبايل

انتشار: 4 آبان 1396
بازدید: 121 بار
آنتي ويروس

آنتي ويروس خوب براي موبايل

آنتي ويروس هاي زيادي وجود دارد كه نه تنها ويروس ها را از بين نمي برد بلكه باعث سنگيني و به اصلاح لگ زدن گوشي ديوايس شما خواهد شد ، به همين بهانه سعي داريم در اين پست بهترين آنتي ويروس را به شما معرفي كنيم.

آنتي ويروس

ویروس ها از عوامل کند شدن یا ار بین رفتن اطلاعات موجود در تلفن همراه هستند.

با یک جست‌وجو در گوگل به راحتي ميتوان تعداد زيادي آنتي ويروس براي اندرويد پيدا نمود كه به صورت رايگان قابل دانلود هستند ، اما بسیاری از این نرم‌افزارها با قدرت پایین مبارزه با بدافزارها تنها منابع سیستم‌تان را تلف می‌کند و درصدی‌شان هم آنتی‌ویروس‌نماهایی هستند که باید گفت ضررشان بیشتر از نفعشان است!

حال ما مي خواهيم تعداد محدودي را به شما معرفي كنيم كه واقعا براي گوشي شما مفيد هستند.

  • Avast Mobile Security

 اين آنتي ويروس امکان تشخیص و حذف درصد بالایی از بدافزارها را دارد. این نرم‌افزار امکاناتی چون بلاک‌کننده‌ تماس، فایروال و حتی   قابلیت قفل گوشی از راه دور را نیز در نسخه‌ رایگانش (با تبلیغات) ارائه می‌کند.

  • armor for android 

اين آنتي ويروس برای مبارزه و از بین بردن ویروس ها و تروجان های موجود در تلفن همراه است. برنامه می تواند به راحتی کارت حافظه گوشی یا تبلت اندرویدی شما را اسکن و در صورت وجود ویروس یا بد افزار به شما اطلاع دهد. این نرم افزار قدرتمند قادر است، بیش از 10 هزار ویروس و بد افزار را شناسایی و از بین ببرد. همچنین نرم افرار علاوه بر از بین بردن ویروس ها می تواند کش ها و فایل های اضافی را با اسفاده از Cleaner پاک کند و سبب افزایش سرعت رم و تلفن همراه شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ابزارهای کاربردی برای افزایش سرعت گوشی، قابلیت شناسایی تروجان ها، رابط گرافیکی زیبا و … اشاره کرد.

  • ESET Mobile Security

اين آنتي ویروس جدید و قدرتمند است که توسط آن می توانید امنیت بسیار بالایی در محیط گوشی در اختیار داشته باشید. از قابلیت های آنتی ویروس نود 32 برای اندروید می‌توان به : اسکن سریع تروجان ها, حفاظت بلادرنگ , ضد هرزنامه , ضد فیشینگ , ضد سرقت با قابلیت قفل گوشی از راه دور , شناسایی سریع محل سارق از طریق GPS , پاک کردن سازی اطاعات مخرب, فیلتر کردن SMS ها و تماس های ورودی و خروجی, رمز گذاری بروی انوع اطلاعات , برنامه و بازی , تسک منیجر , جلوگیری از پاک سازی اطلاعت و برنامه توسط فایل های مخرب و … اشاره نمود.

  • Kaspersky Antivirus & Security

Kaspersky همانند Avast، نه تنها در ویندوز بلکه در پلتفرم موبایل نیز طرفداران بسیار زیادی داشته و در زمره بهترین آنتی ویروس های اندرویدی قرار می‌گیرد. ابن اپلیکیشن رایگان بوده و حفاظت همه جانبه از گوشی شما را در مقابل ویروس‌ها، بد افزارها، نرم افزاهای جاسوسی و تروجان‌ها با اسکن کردن مرتب انجام می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن امکان بلاک کردن تماس‌های ناخواسته و ردیابی گوشی بعد از گم کردن آن است.

  •  AVG Antivirus

نامی شناخته شده برای دوست داران تامین امنیت پلتفرم همه گیر ویندوز است که با داشتن آمار دانلود 100 میلیونی برای پلتفرم موبایل، در این عرصه نیز محبوب ظاهر شده و در لیست بهترین آنتی ویروس های اندرویدی قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن همواره نرم افزارها، بازی‌ها و هر فایلی که به گوشی وارد می‌کنید را اسکن کرده تا از سلامت آن‌ها اطمینان حاصل کند. نظارت بر عملکرد دستگاه، کنترل وب سایت‌های مرور شده و سیستم ضد سرقت از جمله قابلیت‌های آنتی ویروس AVG هستند. گفتنی است اگر چه این اپلیکیشن رایگان است، برای دریافت بعضی از ویژگی‌های آن‌ باید هزینه پرداخت کنید.

 

3.9/5 - (21 امتیاز)

مطالب مشابه