آموزش نحوه اضافه کردن تصاویر گیف به استوری اینستاگرام

انتشار: 7 اسفند 1396
بازدید: 91 بار
Instagram

آموزش نحوه اضافه کردن تصاویر گیف به استوری اینستاگرام

instagram قابلیت اضافه نمودن تصاویر گیف به استوری را به آپشن های خود اضافه نموده است ،البته نباید این قابلیت را با boomerang اشتباه گرفت.با ما همراه باشید.Instagram

تصاویر متحرک یا همان گیف ها شاید زمانی که هنوز خیلی از شماها بدنیا نیومده بودید یعنی از سال 1987 وجود داشته اما با گسترش شبکه های اجتماعی استفاده از این نوع تصاویر بسیار مرسوم شده چرا که شاید حس و حال افراد را راحتتر منتقل میکند.

اینستاگرام نیز مدتی است با اضافه کردن آپشن های جذابی مثل فیلتر های صورت بسیار در بین مردم محبوب شده و حالا برای عقب نماندن از قافله به شما امکان اضافه کردن تصاویر متحرک (Gifs) را به استوری میدهد البته این قابلیت را با گزینه boomerang اشتباه نگیرید این آپپشن به صورت یک استیکر متحرک به پایین تصاویر شما یا هر قسمتی که بخواهید اضافه میشود.

نحوه اضافه کردن Gifs به استوری

1. اینستاگرام را باز کنید و بروی گزینه دوربین بالا سمت چپ برای اضافه کردن استوری کلیک کنید.

2. یک ویدیو یا عکس مانند قبل انتخاب کنید تا آنرا استوری کنید.

3. حالا بروی گزینه اضافه کردن استیکر در بالای صفحه ضربه بزنید.

4. GIF را انتخاب کنید.

5. حالا در سرچ صفحه میتوانید هرچیزی را که میخواهید سرچ کنید و گیف مرتبط با آنرا انتخاب و در هرجایی از صفحه گوشی تنظیم کنید.

گیف ها هم مانند استیکر ها قابلیت چرخش ، بزرگنمایی و … را دارند و هرزمانی که بخواهید میتوانید با کشیدن و رها کردن آنها بروی سطل زباله حذفشان کنید. و البته اگر بخواهید میتوانید چندین گیف اضافه کنید.

توجه : بد نیست بدانید با اضافه کردن یک گیف به عکس استوری اینستاگرام آن پست به صورت ویدیو منتشر خواهد شد پس اگر دیتای مصرفی و حجم اینترنتتان برای شما مهم است به این موضوع توجه داشته باشید.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه