آموزش لايو دو نفره قابليت جديد اينستاگرام

انتشار: 6 آبان 1396
بازدید: 51 بار
لايو

آموزش لايو دو نفره قابليت جديد اينستاگرام

یکی از ویژگی های کاربردی اینستاگرام در یک سال اخیر ، استوری های مدت دار 24 ساعته بود كه حالا اينستاگرام در تازه ترين بروزرساني خود امكان برقراري لايو دو نفر را نيز به اينستا افزود در ادامه با ما همراه باشيد تا نحوه برقراري لايو را به شما آموزش دهيم.

لايو

 

اينستاگرام يكي از شبكه هاي اجتماعي است كه هميشه باعث سورپرايز كاربران خود مي شود كه اينبار هم در بروزرساني اخير خود امكان لايو دونفره را به نرم افزار خود افزود .

البته این قابلیت به معنی انتشار ویدیویی زنده متشکل از دو نفر در یک مکان و با استفاده از یک دستگاه نخواهد بود، چرا که این کار، نیاز به ارائه آپدیتی جدید ندارد! به لطف قابلیت جدید، یک کاربر می‌تواند فردی دیگر را به ویدیوی زنده اینستاگرام خود اضافه کند. حال این فرد در حال استفاده از یک دستگاه دیگر بوده و می‌تواند در هر جایی از دنیا حضور داشته باشد. به این ترتیب در چهارچوب لایو ارسالی دو کاربر حضور خواهند داشت. مثل همیشه، هر تعداد کاربر می‌توانند این ویدیو را مشاهده کنند.

آموزش گذاشتن لایو دو نفره در اینستاگرام

لايو

برای قرار دادن لایو دو نفره در اینستاگرام قبل از هر چیز اقدام به دریافت آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام نموده و یا اینستاگرام خود را آپدیت نمایید. سپس دقیقا به همان روشی پیش می رویم که در لایو استوری معمولی پیش می رفتیم. بنابراین برای این منظور ابتدا وارد صفحه هوم اینستاگرام شده و در بالای صفحه، در قسمت Stories ، گزینه You که مربوط به اضافه کردن استوری خودتان می باشد را انتخاب نمایید. در قسمت پایینی صفحه باز شده، گزینه Live را انتخاب نموده و با انتخاب گزینه Start Live Video اقدام به گذاشتن اولین لایو استوری خود نمایید.

با انجام مراحل بالا، می بینیم که تصویر لایو ویدیو ما به دو نیم تقسیم شده و فردی که انتخاب کرده ایم نیز تصویرش در نیمه پایین صفحه نمایش، دیده می شود و دیگران می توانند از آن پس، تصویر هر دو نفر را مشاهده نموده و شاهد لایو دو نفره شما باشند. برای اینکه کسان دیگری را نیز در لایو دو نفره خود اضافه کنید، فعلا امکانی وجود نداشته و تنها راه ممکن این است که لایو دو نفره ایجاد شده با نفر اول را بسته و دوباره اقدام به ارسال درخواست و قراردادن لایو دو نفره برای فرد دوم نمایید.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه