آموزش ساخت اپل آیدی تضمینی

انتشار: 31 تیر 1395
بازدید: 61 بار
ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی برای تمام افراد دارای گوشی ها و تبلت های شرکت اپل یکی از مشکلات ایرانیان عزیز در ایران می باشد به همین جهت Afshin-Najafi.iR آموزش ساخت APPLE ID را در نظر گرفت.

آموزش ساخت اپل آیدی 100% تضمینی

Apple ID چیست؟ Apple id شناسه ی شما در سایت اپل است. این شنامه آدرس ایمیلی است که خود شما آنرا به اپل معرفی می کنید؛ بدین صورتAPPLE ID شما می تواند آدرس ایمیل شما در یاهو؛ ماکروسافت؛ جیمیل و… باشد.با داشتن اپل آی‌دی کاربر می‌تواند بدون نیاز به کمک کسی، اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را از اپ‌استور نصب کند و آنها را آپدیت کند.

تذکر:حتما جهت ساخت Apple ID از وی-پی–ان و برنامه سای- ف-ون استفاده کنید.

آموزش:

1.ابتدا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود آیتونز نمائید.

لینک دانلود آیتونز

حال طبق تصویر زیر از منوی App store گزینه Social Networking را بفشارید ،می خواهیم یک برنامه رایگان را انتخاب کنیم.

اپل آیدی در ویسایت افشین نجفی

پس از انتخاب برنامه رایگان روی GET که در تصویر زیر مشخص شده کلیک کنید .

ساخت اپل آیدی در وبسایت افشین نجفی

سپس پنجره کوچکی باز می‌شود که نام کاربری و کلمه عبور اپل آی‌دی شما را می‌پرسد. در این پنجره روی دکمه Create Apple ID کلیک کنید که در تصویر زیر برای شما نمایش داده شده است.

آموزش ساخت اپل آیدی

در  صفحه زیر (welcome to the iTunes store) روی گزینه Continue کلیک کنید

آموزش ساخت اپل آیدی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در صفحه زیرپس از تیک زدن گزینه I have read and agree to these terms and conditions و کلیک روی دکمه Agree از آن عبور کنید.

آموزش ساخت اپل آیدی

در صفحه زیر ایمیل(1) و کلمه عبور(2و3) را وارد کنید. .سپ سه سوال امنیتی انتخاب و پاسخ آنها را وارد کنید(4و5و6). توجه داشته باشید که یادآوری سوالات امنیتی و پاسخ آنها هنگام بازیابی کلمه عبور اپل آی‌دی به کمک شما می‌آید. گزینه Optional Rescue Email (7)وجود دارد که وارد کردن یک آدرس ایمیل متفاوت با اپل آی‌دی در آن، مراحل بازیابی کلمه عبور اپل آی‌دی را ساده‌تر می‌کند. در قسمت بعد تاریخ تولد واقعی خود را وارد کنید(8).  سن قانونی برای ساخت اپل آی‌دی ۱۸ سال است  بعد از انجام این مراحل روی دکمه Continue کلیک کنید(9) تا به صفحه بعد بروید.

آموزش ساخت اپل آیدی

در قسمت Payment Type اگر برنامه انتخاب شده رایگان بوده باشد به‌صورت خودکار روی گزینه None است.. در قسمت Billing Address باید عنوان، نام و نام خانوادگی خود وآدرس را وارد کنید(جهت دریافت آدرس می توانید به لینک سایت زیر مراجعه کنید ) . اطلاعات می بایستی دقیق وارد شود. پس از پر کردن کادرهای لازم روی دکمه Create Apple ID کلیک کنید.

لینک سایت جهت ساخت آدرس

ساخت اپل آیدی

در پایان اگر آدرس شما واقعی باشد پیغام زیر نمایش داده می شود.شما موفق شدید APPLE ID خودر را بسازید تبریگ می گوییم.

ساخت اپل آیدی

حال یک ایمیل حاوی لینکی جهت وریفای نمودن به ایمیل شما ارسال می شود روی لینک کلیک نمایید تا وریفای شود.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه