باگ عجیب گوشی های سامسونگ

انتشار: 13 تیر 1397
بازدید: 110 بار
باگ سامسونگ

باگ عجیب گوشی های سامسونگ

به تازگی باگ عجیبی توسط کاربران گوشی های سامسونگ اعلام شده که قصد داریم در این پست به آن بپردازیم.

باگ سامسونگ

 

به تازگی در فضای مجازی این موضوع مطرح شده است که باگ گوشی های سامسونگ موجب ارسال تصاویر گوشی به مخاطبین بدون اطلاع صاحب گوشی می شود.

اخیرا در وب سایت Reddit و انجمن رسمی سامسونگ برخی کاربران از باگ گوشی های سامسونگ که باعث ارسال بدون اجازه تصاویر به مخاطبین می شود، ابراز نارضایتی کرده اند. به نظر می رسد این موضوع یک ایراد نرم افزاری بوده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که مسئولان سامسونگ چه تصمیمی را در مورد آن اتخاذ می کنند.

بر اساس گزارش برخی کاربران، اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان یا همان Samsung Messages در اقدامی عجیب، به صورت خودکار تصاویر را از گالری دستگاه برای برخی مخاطبین به صورت تصادفی ارسال می کند. یکی از این افراد در شکایت نامه خود به این موضوع اشاره کرده است که کل تصاویر قرار گرفته در گالری گوشی وی به صورت شبانه برای یکی از مخاطبین ارسال شده است! البته این عکس ها برای یکی از اعضای خانواده او ارسال شده است.

بد نیست بدانید که قضیه همین جا به پایان نمی رسد؛ تا زمانی که شخص دریافت کننده درباره این مسئله صحبتی به میان نیاورد، کاربر از جابه جایی تصاویر باخبر نمی شود؛ موضوعی که به صورت کامل به باگ گوشی های سامسونگ برمی گردد.

همچنین می توانید بخوانید:چگونه تصاویر خود را در گوشی های خود مخفی کنیم ؟ 

مدیران سامسونگ در پاسخ به ایمیل کارشناسان وب سایت Gizmodo اعلام کردند:

ما از مشکل به وجود آمده باخبر هستیم و تیم فنی در تلاش است تا ایراد اشاره شده را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کند. کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، با شماره 800-1-SAMSUNG تماس حاصل نمایند.

اگر شما یکی از قربانیان این حادثه هستید یا قصد دارید از بروز آن جلوگیری به عمل آورید، پیشنهاد می کنیم در اپلیکیشن Samsung Messages جلوی دسترسی به کارت حافظه را بگیرید. روش دیگر نیز استفاده از اپلیکیشن جایگزین برای ارسال پیام هاست که با یک جستجو در پلی استور گوگل، مطمئنا گزینه های مناسبی را پیدا خواهید کرد.

منبع:کلیک

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مشابه