نحوه فلش و نصب رام روی گوشی های Xiaomi (شیاومی)

انتشار: 29 شهریور 1395
بازدید: 66 بار
آموزش فلش گوشی شیاومی

Xiaomi یک شرکت متعلق به بخش خصوصی الکترونیک چینی که مقر آن در پکن است. شیاومی چهارمین کمپانی بزرگ سازنده گوشی های هوشمند در جهان است. حال ما میخواهیم نحوه فلش زدن این گوشی را برای شما در این پست قرار دهیم.

نحوه  فلش و نصب رام روی گوشی های Xiaomi (شیاومی)

آموزش فلش گوشی شیاومی

مرحله 1:دستگاه خود را wipe کنید.
مرحله 2: رام دستگاه خود را دانلود کنید.(جهت درخواست رام با ما در ارتباط باشید) دستگاه خود را از طریق Micro USB  مناسب به ویندوز کامپیوتر خود متصل کنید.سپس یه پوشه با نام “ downloaded_rom“در حافظه داخلی گوشیتان بسازید و رام را داخل آن کپی نمایید .

مرحله 3– وارد پوشه Tools شوید سپس برنامه ” Updater”  روی دیوایس خود راه اندازی کنید.

مرحله 4: اگر گوشی شما MIUI 6 و یا بالاتر می باشد با کلیک برآیکون ‘‘ در گوشه بالا سمت راست، گزینه ‘Choose update package’را انتخاب کنید، و فایل ROM که شما درمرحله اول در پوشه  downloaded_rom قرار داده اید را انتخاب نمایید. 

حال اگر گوشی شما MIUI 5 بود دکمه منورا بفشارید و گزینه select installation file را انتخاب کنید.حال در پوشه  downloaded_rom رام مورد نظر را که داخل پوشه ذکر شده انداخته اید را انتخاب و گزینه update را در پایین صفحه بفشارید.

نصب رام روی گوشی های Xiaomi (شیاومی)

مرحله 5: می بایستی صبر نمایید تا عملیات بروز رسانی صورت پذیرد.در آخر گزینه Reboot  را انتخاب کنید تا گوشی شما راه اندازی مجدد شود.

البته روشهای دیگری برای نصب رام وجود دارد که در پست های بعدی برای شما قرار خواهیم داد.

لذت ببرید.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه