مشكل بزرگ خريداران آيفون10

انتشار: 14 آبان 1396
بازدید: 75 بار
مشكل شكنندگي آيفون 10

مشكل بزرگ خريداران آيفون10

چندي پيش عرضه آيفون10 در سراسر جهان شروع شد و عده اي زيادي در صف هاي طولاني براي خريد آيفون 10 صف كشيدند ، حالا عده اي از خريداران آيفون اعلام نموده اند كه آيفون 10 مشكل بزرگي دارد.

iphone x

 

تصور كنيد مبلغ 999 دلار براي خريد آيفون 10 يا آيفون x (البته در ايران 16 ميليون تومان ناقابل آن هم قاچاق)  پرداخت نموده ايد به محض خريد از دست شما افتاده و صفحه آن خراش بردارد يا بشكند ، اتفاقي كه چند سال پيش براي يك خردار آيفون 6 يك پسر استراليايي افتاد .

حالا يه شركت مستقل از كمپاني اپل كه كارش بررسي گوشي هاي هوشمند از همه نظر و نقد و نقد و بررسي آنهاست اعلام كرده است كه گوشي آيفون 10 بسيار شكننده است.

آیفون جدید اپل علاوه بر نمایشگر، در پنل پشتی هم از شیشه استفاده کرده که بر اساس گزارشات موجود و بر خلاف ادعای کمپانی، بسیار شکننده است.

مشكل شكنندگي آيفون 10

 

با توجه به تصوير بالا که در چند روز اخیر منتشر شده، به نظر می رسد شکنندگی پنل های شیشه ای آیفون 10 مهم ترین مشكل بزرگ خريداران آيفون 10مي باشد و به کسانی که تصمیم دارند گران ترین تلفن هوشمند اپل را خریداری کنند، توصیه می شود اندکی بیشتر هزینه کرده و یک کاور محافظ نیز تهیه نمایند.

آیفون 10 موبایل زیبایی بوده و از طراحی خوبی برخوردار است؛ اما با وجود بهره گیری از «مقاوم ترین شیشه ای که تا کنون در یک تلفن هوشمند استفاده شده» (اظهارات اپل) نمی توان گفت در مقابل زمین خوردن کاملاً مقاوم خواهد بود.

پيشنهاد:آیفون ایکس گران ترین آیفون تا به امروز است در صورتي كه قصد خريد اين گوشي هوشمند گران را داريد پيشنهاد مي گردد از كاور مناسب جهت اين گوشي استفاده كنيد .

 

1.3/5 - (14 امتیاز)

مطالب مشابه