عجيب ترين شبكه هاي اجتماعي!

انتشار: 29 مهر 1396
بازدید: 58 بار
شبكه هاي اجتماعي

عجيب ترين شبكه هاي اجتماعي!

روز به روز به شبكه اجتماعي افزوده مي شود و افراد زيادي از اين شبكه ها استفاده مي كنند ، اما در اين ميان شبكه هاي اجتماعي وجود دارند كه بسيار عجيب هستند.با ما همراه باشيد تا اين شبكه ها را به شما معرفي كنيم.شبكه هاي اجتماعي

 

  • Datemypet(قرار عاشقانه حیوان خانگی) 

در اين شبکه‌های اجتماعی که اتفاقا علاقه‌مندان کمی هم ندارد و نام آن  DateMyPet است. جایی که شما برای حیوان خانگی خودتان یک صفحه شخصی می‌سازید و این امکان را به دیگران می‌دهید که برای حیوانتان درخواست دوستی بدهند و اگر خوشتان آمد، با آن‌ها سر قرار بروید تا حیوان‌های خانگی‌تان حضور در یک قرار عاشقانه را تجربه کنند.

datemypet

  • Ravelry (بافتني آنلاين)

شايد تصور كردن اينكه كه بتواند به صورت آنلاين براي بافتن بافتني و صنايع دستي در ارتباط بود غير قابل باور باشد اما شبكه اجتماعي Raverly كه از سال 2007 شروع به كار كرده محلي است براي به اشتراك گذاشتن اطلاعات و ایده‌های این هنرهای دستی بوده و با همین عکس‌ و فیلم‌ها توانسته بیش از سه میلیون عضو داشته باشد!

 

ravelry

  • Chirp(خراش)

اين شبكه اجتماعي بسيار جالب است و تمامي فايل هاي شما كه قصد ارسال آن را داريد به صدا تبديل مي كند و هنگامي كه گوشي هاي شما در مجاورت هم قرار گيرد آن را براي هم ارسال مي كند و به محض دسترسي به اينترنت فايل رمز گشايي مي شود .

طراحان برنامه در حال برنامه ریزی برای به اشتراک گذاری اطلاعات انقلابی هستند. از آنجا که Chirps از طریق صدا ارسال می کند، برای انتقال جرمی فایل ها و اطلاعات با استفاده از بلندگو یا رادیو، ایده آل هستند. تبلیغ کنندگان و ایستگاه های رادیویی از طریق ارسال عکس ها و اطلاعات پس زمینه در هنگام وقوع رویدادها، از سیستم استفاده می کنند. Chirp همچنین به کاربران خصوصی امکان ارسال فایل های چندگانه را بسیار سریع می دهد.

chrip

 

  • intellect connect(گرد هم آمدن نابغه ها)

شبكه اي براي گرد هم آمدن نابغه ها به راه افتاده است كه يك آزمون ورودي دارد و در صورتي كه شما آزمون ورودي را پشت سر بگذاريد و نمره قبولي را كسب نماييد مي توانيد يكي از اعضاي اين شبكه اجتماعي باشيد و به بحث و تبادل نظر با بقيه بپردازيد.

inttellect collect

 

  • theuglybugball(زشت ها وارد نشوند)

برعكس اين شبكه مناسب كساني هستند كه فكر مي كنند زياد زيبا نيستند و تصاوير و ويديو هاي خود را با هم به اشتراك مي گذارند و توانسته كابران زيادي را جذب خود كند.

theuglybugball

  • Jail Inmates(زندانيان دربند)

اين شبكه اجتماعي مخصوص زندانيان و ارتباط آنها با يكديگر است البته كساني هم كه بيرون هستند مي توانند از آن استفاده كنند و مي توانند عكس و يا كامنت ها رابا يكديگر به اشتراك بگذارند.

 

 

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه