گوشی نکسوس ۶P را هک کنید و ۲۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید

انتشار: 25 شهریور 1395
بازدید: 113 بار
نکسوس 6p

گوگل ضمن برگزاری مسابقه Project Zero Security Contest به افرادی که بتوانند به دستگاه نکسوس پرچمدار این شرکت نفوذ کنند، جایزه نقدی می دهد.

گوشی نکسوس ۶P را هک کنید و ۲۰۰ هزار دلار جایزه بگیرید

نکسوس 6p

به گزارش کلیک، این رقابت از سه شنبه آغاز می شود و تا ۱۴ ماه مارس سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داشت. گوگل با برگزاری مسابقه امنیتی پروژه صفر (Project Zero Security Contest) به هر فردی که بتواند دستگاه های Nexus 6P و ۵X را هک کرده و شماره تلفن و آدرس ایمیل آن را به دست آورد، جوایز نقدی اهدا خواهد کرد.

برای اثبات نفوذ، کاربر می بایست یک ایمیل در سرویس جیمیل و یا یک پیام کوتاه در اپلیکیشن پیام رسان ایجاد کند. لازم به ذکر است که نفوذ بیش تر از مقدار ذکر شده مجاز نیست. شرکت کنندگان در این رقابت باید از یک باگ مشترک برای نفوذ به هر دو دستگاه نکسوس استفاده کنند، مگر این که یکی از آن دستگاه ها به یک قابلیت امنیتی مجهز باشد که دیگری ندارد (در این صورت می توان از باگ های جداگانه برای نفوذ به هر دستگاه بهره برد).

نفر اول این مسابقه برنده جایزه ۲۰۰ هزار دلاری خواهد شد و نفر دوم نیز ۱۰۰ هزار دلار می برد. جایزه نفر سوم نیز حداقل ۵۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. همچنین برگزیدگان این مسابقه یک گزارش فنی از نحوه نفوذ خود می نویسند که در وبلاگ Project Zero گوگل منتشر می شود.

منبع:کلیک

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه