گرانترین گوش های جهان

انتشار: 28 اردیبهشت 1396
بازدید: 84 بار
گرانترین گوشی های جهان 1

گرانترین گوش های جهان

گرانترین گوشی های دنیا تفاوت آنچنانی از لحاظ فنی و کارایی با بقیه کوشی ها ندارد فقط در ساخت آن از مواد گران قیمت استفاده شده است .نظیر الماس و سنگ های زینتی

گرانترین گوشی های جهان 2

1- Savelli jardin secret

Savelli jardin secret یکی از گران ترین گوشی های جهان است. طراح این گوشی شیک را برای خانم ها طراحی نموده  که جهت ساخت آن از  تمامی مواد گران قیمت جهان  استفاده کرده که برخی از آن ها شامل: چرم ایگوانا، طلای ۱۸ عیار، سرامیک و البته الماس میباشد که این مواد باعث شده این گوشی را به یکی از با ارزش ترین گوشی ها تبدیل کند.قیمت این گوشی ۹۰۰۰ دلار می باشد.

 

 

 

 

 

 

گرانترین گوشی های جهان 3

                             2. نسخه ویژه موتورلا V220

                                    تقریبا اکثر شرکتها جهت رقابت با رقیبان خود اقدام به تولید گوشی هایی با قیمت های باور                                                                      نکردنی کرده اند شرکت موتورولا نیز یکی از این شرکتهاست که گوشی V220 یکی از این گوشی هاست.

                                    1200 الماس در آن به کار رفته و توسط طراح اتریشی طراحی شده و قیمت آن حدود 52000 دلار میباشد.

 

 

 

 

 

 

گرانترین گوشی های جهان 4

       3.Vertu Constellation

این گوشی ساخت کشور انگلیس و بسیار خوش دست و شیک است.

مواد بکار رقته برای ساخت این گوشی  چرم گوساله، تیتانیوم و یاقوت کبود است و همین باعث شده قیمت 6600 دلار برای این گوشی در نظر گرفته شود.

مشخصات:اندروید ۴٫۲ و  ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ مشخصات این گوشی زیبا میباشد.

 

 

 

 

 

گرانترین گوشی های جهان 5

 

4.اپل آیفون 5 نسخه الماس سیاه؛ 16,700,000 دلار

اپل در رقابت لوکس ترین گوشی های جهان نیز گوی سبقت را از سایر رقبا ربود.این گوشی گرانترین گوشی دنیا است زیرا از الماس سیاه روی آن کار شده است.قیمت این دستگاه در حدود 16.7 میلیون دلار است،دکمه خانگی این آیفون 5 با الماس سیاه 26 قیراط جایگزین شده،  الماس سیاه یکی از کمیاب ترین و سخت ترین مواد معدنی در سیاره ما است. در کنار این صفحه خانگی بسیار مجلل، در این گوشی هوشمند فوق لوکس از 600 قطعه الماس دیگر و 135 گرم طلای 24 عیار استفاده شده است.

 

3.4/5 - (43 امتیاز)

مطالب مشابه