مشخصات و قيمت گوشي وان پلاس 5

انتشار: 25 اردیبهشت 1396
بازدید: 38 بار
one plus 5

مشخصات و قيمت گوشي وان پلاس 5

وان پلاس 5 پرچمدار جديد وان پلاس به زودي به همگان معرفي خواهد شد.وان‌پلاس  يكي از پرچمداران مورد احترام كاربران گوشی‌های هوشمند است که نظر افراد زيادي را بخ ود جلب كرده است.

وان پلاس

 

چینی‌ها عدد 4 را شوم می‌دانند به همین دلیل کمپانی ONE PLUS نام ONE PLUS 5 را برای پرچم دار جدید خود برگزید در حالی  وان پلاس 3 و بعد از آن وان پلاس 3T،جایگاه خوبی برای خود در بین کاربران گوشی ها ی هوشمند داشتند.

مشخصات 

بر اساس اخبار منتشرشده، ONE PLUS 5 دارای صفحه نمایش QHD به اندازه ۵.۵ اینچ، پردازنده اسنپدراگون 835، ۸ گیگابایت حافظه RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ٢٣ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. باتری به ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و اندروید نوقا در نسخه ٧.١ را ارائه می‌دهد. این مشخصات در تصاویری که از Slachleaks قبلا منتشر شد نیز وجود داشت و به نظر می‌رسد که این مشخصات، چه از طریق منابعی مشترک به دست آمده باشد و چه متفاوت، تا حدی به واقعیت نزدیک است. همچنین Geekbuying اشاره می‌کند که قیمت این گوشی ۴٩٩.٩٩ دلار خواهد بود.

به هر حال باید منتظر بود تا قیمت و مشخصات این گوشی توسط خود کمپانی به صورت رسمی اعلام گردد به نظر می رسد ONE PLUS 5 رقیب اصلی پرچمدار سامسونگ S8  می باشد.

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه