قیمت “آیفون 7” در ایران

انتشار: 28 شهریور 1395
بازدید: 112 بار
آیفون 7

آیفون 7 تلفن هوشمندی است که در همان ابتدا با استقبال بی نظیر مردم آمریکا روبرو شد و تقاضا برای خرید این محصولات بالا بوده است.

 قیمت “آیفون 7” در ایران

آیفون 7
 

برخی فروشگاه ها در تهران وجود دارند که تنها چند روز پس از معرفی آیفون و عرضه جهانی اش، آن را در ویترین قرار می دهند و البته قیمت هایی نجومی بابت آن طلب می کنند. برای مثال فروشندگان می گویند روز اولی که آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به ایران رسید و در فروشگاه های تهران عرضه شد، قیمت نمونه ۱۲۸ گیگابایتی آنها ۶ و ۶.۵ میلیون تومان بود. این قیمت البته پس از یک هفته شکسته شد و دو میلیون تومان کاهش یافت. دو هفته بعد نیز قیمت نسخه پایه هر دو آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس سرانجام به ۳ و ۳.۵ میلیون تومان رسید.
حال بیایید نگاهی داشته باشیم به قیمت جهانی آیفون؛ قیمتی که از سوی خود اپل مشخص می شود و تا پایان چرخه زندگی یک ساله همان موبایل، کاملاً بدون تغییر باقی می ماند.
آیفون ۶ اس ۱۶ گیگابایت: ۶۴۹ دلار
آیفون ۶ اس ۶۴ گیگابایت: ۷۴۹ دلار
آیفون ۶ اس ۱۲۸ گیگابایت: ۸۴۹ دلار
آیفون ۶ اس پلاس ۱۶ گیگابایت: ۷۴۹ دلار
آیفون ۶ اس پلاس ۶۴ گیگابایت: ۸۴۹ دلار
آیفون ۶ اس پلاس ۱۲۸ گیگابایت: ۹۴۹ دلار(این قیمت برای قبل از معرفی آیفون ۷ است.)
تا اینجا به سرنوشت قیمت آیفون ۶ اس در جهان و ایران پرداختیم. حال بیایید قیمت جهانی نسخه های آنلاک از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را بررسی کرده و سپس نگاهی به بازار ایران داشته باشیم.
قیمت جهانی آیفون ۷ به این شرح است:
قیمت آیفون 7 در بازار ایران
آیفون ۷ – ۳۲ گیگابایت: ۶۴۹ دلار
آیفون ۷ – ۱۲۸ گیگابایت: ۷۴۹ دلار
آیفون ۷ – ۲۵۶ گیگابایت: ۸۴۹ دلار
آیفون ۷ پلاس – ۳۲ گیگابایت ۷۶۹ دلار
آیفون ۷ پلاس – ۱۲۸ گیگابایت ۸۶۹ دلار
آیفون ۷ پلاس – ۲۵۶ گیگابایت ۹۶۹ دلار
براساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر تمام مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وارد کشور نشده‌اند؛ اما می‌توانبد مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن‌ها را پیدا کرد. گوشی‌هایی که با قیمت ۶ تا ۸ میلیون تومان تا چند روز پیش فروخته می‌شد. البته از زمان ورود آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به کشور قیمت این محصول با کاهش مواجه شده است. با تحقیقاتی که صورت گرفته آیفون ۷ در حال حاضر با قیمت ۵ میلیون صد هزار تومان و مدل پلاس با قیمت ۶ میلیون چهار صد هزار تومان بفروش می‌رسد و این در حالی است که تا چند ساعت پیش قیمت مدل معمولی به چهار میلیون و پانصد هزار تومان هم رسیده بود.

منبع:خبر24

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه