قابلیت ها و امکانات تلگرام در نسخه جدید

انتشار: 29 اردیبهشت 1396
بازدید: 98 بار
تلگرام

قابلیت ها و امکانات تلگرام در نسخه جدید

تلگرام در تازه ترین بروز رسانی خود در نسخه 4.0 از امکانات و قابلیت هایی پرده برداری کرده است همانند پیام ویدوئی ، پرداخت آنلاین  از طریق تلگرام ،instant view و ضبط بدون نگه داشتن دکمه.

تلگرام

Instant Views حالا برای تمام وب‌سایت‌ها

Instant Views در نسخه جدید تلگرام ارائه شدکه به وسیله آن می‌توان بدون نیاز به یک مرورگر ، وب سایت ها را بصورت سبک در قالب تلگرام باز کرد. تنها تعداد محدودی از وبسایت از این قابلیت پشتیبانی می کردند حال با این نسخه تلگرام تقریبا تمامی وبسایت ها از آن استفاده می کنند.؛ به گفته تلگرام این امر هیچ نیازی به تغییر در وب‌سایت ندارد و کافی است که با استفاده از پلت‌فرم Instant Views یک template برای سایت یا لینک مورد نظر طراحی کند که البته برای این امر نیاز به کمی دانش در زبان HTML خواهید داشت.

در این حالت  مقالات روی سرورهای تلگرام ذخیره شده با پایین ترین سرعت هم می توان این مقالات را دانلود یا لود کرد تا کاربر بتواند در لحظه، مطلب مورد نظر را بخواند و یا ببیند. تفاوتی نمی کند که در لینک ارسال شده متن باشد یا عکس و ویدیو و فرمت های دیگر.

ارسال پیام ویدویی

همانطور که در ویدویی بالا مشاهد می کنید تلگر ام به نسخه جدید خود امکان ارسال ویدیو را اضافه نموده است. شما می توانید در صفحه چت خود با لمس کوتاه دکمه ضبط صدا ،حالت دوربین فعال می شودو همانند ضبط تماس صوتیدکمه را نگه داشته و ویدیو خود را ضبط و ارسال کنید.در حالت پیش فرض پیام های ویدیویی  دانلود شده و سپس برایتان پخش می شوند، البته می توان در تنظیمات تلگر ام دانلود خودکار را غیرفعال کنید.

نکته جالب دیگر در حالت پخش ویدیو این است که پخش ویدیو بصورت پاپ آپ است و می توانید در محیط تلگر ام جابجا شوید .در هنگام ارسال ویدیو شما شاهد سرعت بالا هستید زیرا تلگر ام این ویدیو ها رو فشرده می کند.

ویژگی پرداخت آنلاین برای ربات ها 

در نسخه جدید تلگر ام (نسخه 4.0) امکان پرداخت آنلاین پول فراهم شده که این کار از طریق بات ها انجام می گردد.پس استفاده از بات ها به زودی رونق میگیرد.

 

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه