شیاومی از MI 5S رونمایی خواهد کرد.

انتشار: 29 شهریور 1395
بازدید: 42 بار
معرفی شیاومی 5s

درگذشته وقتی از گوشی های چینی صحبت می شد کمتر کسی به آن توجه می کرد اما امروزه شرکت های چینی بزرگی پرچمدار اسمارت فون ها می باشند که شیاومی یکی از آن شرکت ها می باشد.

شیاومی از MI 5S رونمایی خواهد کرد.

معرفی شیاومی 5s

جدیدترین پرچمدار شرکت چینی شیائومی اسمارت فون Mi 5s است.این گوشی موبایل که در واقع نسخه ی ارتقا یافته ای از پرچمدار قبلی این کمپانی یعنی Mi 5 است چندی پیش با انتشار اطلاعات احتمالی درمورد سخت افزار و قطعات خود خیلی ها را شگفت زده کرد.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی حسگر اثرانگشت فراصوت است که میتواند گام مهمی برای تکامل این سنسورهای جذاب باشد.این حسگر می تواند در زیر صفحه نمایش موبایل قرار بگیرد و از آنجا عملیات تعریف شده را انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی های محبوب این اسمارت فون صفحه نمایش بزرگ آن است که طرفدارهای مخصوص به خود را دارد. گوشی Mi 5s با صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی میتواند یک تجربه ی لذت بخش برای انجام بازی ها و تماشای ویدیو باشد.چرا که با رزولوشن بالای خود میتواند بهترین تجربه ی کاربری را به شما ارائه کند.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی موبایل در سه نسخه ی مختلف به بازار عرضه خواهد شد.این تفاوت در مدل های مختلف ناشی از حافظه های داخلی است که در سه ظرفیت ۶۴ ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد و طبیعتا قیمت ها هم به ترتیب صعودی خواهد بود.

دوستداران برند شیائومی و اسمارت فون های آن برای دسترسی به آخرین پرچمدار این کمپانی خیلی انتظار نخواهند کشید زیرا این شرکت در تاریخ ۲۷ سپتامبر مصادف با ششم مهرماه از Mi 5s رونمایی خواهد کرد و به تمامی شایعات درمورد جزییات پایان خواهد داد.به مثابه ی دیگر اسمارت فون های این شرکت، انتظار داریم قیمت این موبایل هم مناسب و کمتر از قیمت پرچمدارهای مشابه باشد.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه