شکست آیفون در مقابل اندروید

انتشار: 6 شهریور 1395
بازدید: 40 بار
شکست آیفون در مقابل اندروید

آیفون شکست خورد ،اینبار طبق گزارش هایی که Blancco Technology Group منتشر کرده و پیرامون عملکرد دستگاه های تلفن همراه به بررسی های ریز و دقیق پرداخته این نتیجه را منتشر کرده

آیفون در مقابل اندروید شکست خورد

که خرابی های نرم افزاری سه ماهه گذشته در محصولات اپل نسبت به مشابه زمانی پیش از آن به دوبرابر افزایش یافته

و هر چه سریعتر باید اپل برای رفع این مشکلات عدیده نرم افزاری فکری برای دستگاه هایش بکند!

اگر پیگیر اپل و محصولاتش باشید خوب میدانید که یکی از مهمترین جایگاه هایی که اپل با اتکای بسیار بر آن خود را مسلط می داند این است که گوشی های تولیدی این کمپانی همیشه و همه حال به خوبی کار می کنند.  اینبار طبق گزارش هایی که Blancco Technology Group منتشر کرده و پیرامون عملکرد دستگاه های تلفن همراه به بررسی های ریز و دقیق پرداخته این نتیجه را منتشر کرده که خرابی های نرم افزاری سه ماهه گذشته در محصولات اپل نسبت به مشابه زمانی پیش از آن به دوبرابر افزایش یافته و هر چه سریعتر باید اپل برای رفع این مشکلات عدیده نرم افزاری فکری برای دستگاه هایش بکند!

طبق آمار Blancco سنسور های تعبیه شده در آیفون ها در ۵۸ درصد موارد توانایی تشخیص صحیح را نداده اند.

(البته تمامی این آمار ها مربوط به ۳ ماهه گذشته می باشد) در مقابل این آمار برای دستگاه های اندرویدی تنها ۳۵ درصد بوده و تا انتهای ۳ ماهه پیش به ۲۵ درصد هم رسیده است. ۶۷ درصد از هنگ کردن ها در آیفون های در اختیار کاربران از ایرادات App ها می باشد و ۱۱ درصد از کرش هایی که رخ می دهد از ایرادات Wifi است. هنگ کردن های مربوط به ایرادات مکالمه ای و دیتایی تنها ۴ درصد از موارد را تشکیل می دهند!

چه چیزی باعث این افزایش بی رویه در ایجاد ایراد در دستگاه های اپلی شده است؟ از جمله ایراداتی که این تیم تحقیقاتی آن را دلیل شاید اصلی این اتفاق می دانند توقف غیر قابل کنترل در بروز رسانی برخی از دستگاه هاست، علت این مشکل هم بروز شدن های نیمه کاره و یا پر شدن ظرفیت دستگاه ها به نظر می رسد!

بیشترین میزان کرش کردن دستگاه های اپلی در برنامه های مربوط به شبکه های اجتماعی است، Snapchat با ۱۷ درصد اینستاگرام ۱۴ درصد و فیسبوک با ۹ درصد در صدر لیست قرار دارند، درمقابل در اندرویدی ها عمده مشکل با خود برنامه های داخلی و اصلی سیستم است، Google Play Services با ۱۲ درصد Google Contacts Sync و Address Book نیز ۵ درصد موارد دلیل هنگ کردن دستگاه ها بوده اند.

نکته جالب اینکه اندرویدی ها در ۳ ماهه گذشته نسبت به ۳ ماهه قبلتر ۹ درصد کاهش هنگ کردن را داشته اند و این نشان از تمرکز همه جانبه گوگل بر روی رفع باگ در دستگاه های بیشمارش دارد!

طبق آمار iPhone 6 و ۶s بیشترین تعداد کرش کردن را در دستگاه های اپلی داشته اند و در مقابل در اندرویدی ها هم دستگاه های سامسونگی بالاترین تعداد و امار کرش کردن را به خود اختصاص داده اند.

منبع:نت نوشت

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه