سامسونگ از گوشی جدید خود رونمایی کرد

انتشار: 3 خرداد 1396
بازدید: 53 بار
سامسونگ

سامسونگ از گوشی جدید خود رونمایی کرد

سامسونگ از گوشی میان رده خود با نام Galaxy Wide 2  رونمایی کرد.سامسونگ با رونمایی از این گوشی قصد دارد بازار گوشی های میان رده را از دست ندهد.

سامسونگ

مردم کشور ما علاقه زیادی به تعویض تلفن های قدیمی خود دارند و همانطور که اطلاع دارید بازار گوشی یکی از بزرگترین بازارهای دنیاست که همه روزه شرکت ها گوشی های خود را روانه بازار می کنند تا از این بازار سهمی داشته باشند.شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین غول های صنعت موبایل می باشد که این بار اقدام به تولید یک موبایل میان رده نموده است.

سامسونگ این گوشی را باشماره  مدل SM-J727S و با عنوان نسخه سال 2017 گلکسی J7  برای کشورهای دیگر عرضه خواهد کرد.

مشخصات:

طبق اعلام شرکت سامسونگ گلکسی واید 2 به نمایشگر 5.5 اینچ با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل مجهز است که توسط یک گلس 2.5D محافظت می شود و همچنین این گوشی از یک چیپست با پردازنده هشت هسته ای و فرکانس 1.6 گیگاهرتز بهره گرفته است.

برای ذخیره سازی هم وجود ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و همچنین یک کارت حافظه ی میکرو اس دی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به عنوان کارت حافظه ی خارجی در این دستگاه دیده شده است. در بخش تصویر برداری این اسمارتفون هم یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.9 و همچنین یک دوربین سلفی با سنسور ۵ مگاپیکسلی در پنل جلویی برای ثبت تصاویر سلفی و ویدئو چت تعبیه شده است.

باطری این گوشی  با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی امپر بر ساعت تامین خواهد شد  که با توجه به برخورداری آن از یک نمایشگر با تراکم پیکسل پایین، انتظار می رود طول عمر باتری قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان آورد.

سامسونگ

 

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی بنابراعلام شرکت سامسونگ 297000 وون کره جنوبی معادل 265 دلار آمریکاست که برابر با 1میلیون تومان می باشد.

 

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه