روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد

انتشار: 12 خرداد 1395
بازدید: 52 بار

برخی از پیامک های تبلیغاتی که در ساعات پایانی شبانه روز به گوشی هاارسال می شوند اغلب حاوی مطالبی غیرواقعی و با محتوای جعلی می باشند،وبیشتر مزاحمت ایجاد می کنند تا اطلاع رسانی و تبلیغات.

برخی از این پیامک ها نیز با ارائه اطلاعات نادرست ما را ترغیب می کنند که در مسابقات پیامکی شرکت کنیم که اینگونه پیامک ها می توانند سرقت اطلاعات مالی و شخصی ما را نیز به همراه د اشته باشند.

به خاطر شکایت مردم از  همراه اول امکان لغو دریافت اس ام اس های تبلیغاتی  همراه اول هم اضافه شد.

می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید.

همچنین با ارسال عدد ۲ به شماره پیامک ۸۹۹۹ میتوانید آن را فعال کنید.

همچنین برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول میتوانید با شماره تلفن ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

ایرانسل: برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می توانید عدد ۲ را به شماره ۵۰۰۵ ارسال نمایید (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است)

و یا می توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و پس از برقراری ارتباط با اپراتور درخواست خود را مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ابراز نمایید.

طرح سامانه 8282 ایرانسل:
زمانیکه یکی از طرحهای پیامکی 8282 ایرانسل را فعال کرده اید ، این پیامکها از اعتبار شما کم می کند، برای غیر فعال کردن این پیامک ها مراحل زیر را اجرا کنید.
1-با خط خود یک پیامک به ۱۳۰ فرستاده تا رمز ورود به ویترین ایرانسل به شما ارسال شود.
2-به سایت ویترین ایرانسل رفته (ویترین ایرانسل) و در بالای سایت گزینه ورود به سیستم را بزنید.
3- در بخش شناسه شماره موبایل خود را به صورت ********9893 وارد نمایید و در بخش رمز عبور دریافتی توسط پیامک را وارد نمایید.
2-در مرحله آخر به “سرویس مبتنی بر پیام کوتاه” رفته و در قسمت “شارژ خودکار- بسته های من”  همه طرحهایی که فعال کرده اید لغو اشتراک کنید.
طرح سامانه 8686 ایرانسل:
اگر  از شماره 8686 ایرانسل پیامکی دریافت می کنید، عبارت laghv pishvaz  یا laghv را به  شماره 8686 ارسال کنید.

اما با اعلام وزارت ارتباطات از این پس روش فعال‌سازی و غیر فعال‌سازی خدمات پیامکی از سوی تمامی اپراتورهای تلفن همراه یکسان شده و مشترکان تلفن همراه با استفاده از سامانه پیامکی ۸۰۰ و یا شماره‌گیری #۸۰۰* می‌توانند از انواع خدمات ارزش افزوده فعال بر روی سیم‌کارت خود و روش غیر فعال‌سازی آن آگاه شوند و درصورت عدم تمایل به دریافت پیامکهای تبلیغاتی، بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌توانند این خدمات را غیرفعال کنند.

امتیاز این نوشته

مطالب مشابه